Terug naar overzicht
here same day as you!! Kijk er enorm naar uit!! Groetjes, Inge
Hoi Fredie, Hier is er eentje voor 18/06!! Al volop aan het stressen voor het ogenblik en vrees dat het er niet zal op beteren. Maar kom, dat is gezonde stress.. zolang we alles de dag zelf van ons kunnen afzetten is dat ok zeker Groetjes
wij voor 12/06
Yep Yep !!! 12-06-2010 (Nog 10 Dagen op de teller !!!!) Succes Allemaal !!!
Ik ben het eerst aan de beurt
Ik ben ook zaterdag aan de beurt!!
12/06!!! Kijk er enorm naar uit!
26/6!!! 'k wou dat het al zover was! :-)
Hoi, Hier word er getrouwd op 18 juni. Groetjes van 2 stressende bruidegommen.
12 juni.... spannend!!!! kijk er zalig naar uit! En hopelijk... mooi weer!
ik ben op 4juni aan de beurt ben nogal n zenuwpees dus oeps maar het weer hebben we al mee dat is toch al iets he veel trouwgenot aan al de anderen groetjes cindy
hier nog eentje voor zaterdag. stress alom. groetjes
Wij trouwen op 25/06 :) Hopen mogen we allemaal genieten op een stralende, warme dag ;)
*Hopenlijk* moest dat dus zijn ;-)
wij trouwen ook op 26/06 groetjes de 2 bruidegommen
Wij trouwen op 25 juni! Bij mij begint de stress toch een beetje de kop op te steken :)
Heykes Wij op 12 juni. Nog 10 dagen en we kome van 375 dagen.... We wensen iedereen een spetterende huwelijksdag!!
Wij op 19 juni!!!
Wij ook op 12 juni!Was het al maar zover...
Vandaag getrouwd in het stadhuis en daarna klein familie samenzijn! oei het is 0u 07 dus gisteren getrouwd en zaterdag doen we de kerk en het grote feest. 2 keer plezier!
wij op 18 juni ;o) grtjs delphine
Hey Fredie, Ik trouw ook op 26 juni, spannend!!! Groetjes Ellen
Hey, wij op 19 juni. Dat het er maar heel snel is want kijk er zo naar uit en de zenuwen beginnen al goed toe te slaan. Hoe ist bij jullie met de zenuwen en alles geregeld? Succes op jullie mooie dag en veel geluk!!! Grtjs Tina
Nog een Inge voor 26 juni :-)