Terug naar overzicht
www.tuktuk.tk dat zijn van die soort riskja's maar met motor.denk alleen dat je er wel wat nodig zal hebben voor 22 personeen.ik had ook eens gehoord achter zo'n trammejte (cfr.toeristentram in antwerpen) maar die gaat ongeveer 5km/uur, dus 't zal ervanaf hangen hoeveel tijd je hebt of je zoiets kan gebruikenhttp://www.touristram.be groetjetsMieke13/05/06
Wij hebben een oude ceremoniebus besteld bij sima tours. 700 euro met bloemen en alles er in.Groetjes Ellen
Eline,Waar wij onze koets hebben vastgelegd, hebben ze ook een koets voor 24 personen. En dat is toch wel een pak goedkoper dan een bus. Maar tis natuurlijk maar wat je wil hé...Groetjes,Phyllis 28/07/06
Hi,Wat dacht je van een aantal 2pktjes van Citroën.Bij zonnig weer cabrio rijden. Ik ben lid van een club en kan daar vragen wie interesse heeft maar ik betwijfel of iemand dit gratis wil doen.De club ligt in Vlaams Brabant hopelijk ben jij ook uit deze regio anders denk ik niet dat ik de mensen kan overtuigen. Het hangt af van hoeveel personen je per auto wil plaatsen.2 per auto dan zal de prijs wel oplopen maar 3 of 4 per auto kan de prijs wel naar beneden halen.Het is op en top Franse Charme.Groeten Pascal,pascal.sohie@pandora.be