Terug naar overzicht
Ik denk dat het Brouwershof wel goed moet zijn (van horen zeggen).Mijn nicht zal daar haar huwelijk vieren (op dezelfde dag als ons...).Groetjes,Sofie
wij moesten er een reportage filmen...groot was onze verwondering toen we 's nachts gevraagd werden om de elektriciteitskosten te betalen.Omdat we gedurende onze opnamen spots gebruikten,en ook omdat we onze batterijen hadden opgeladen.www.videomanie.be
Zijn getrouwd in het Brouwershof. Prachtig romantisch kader (jaren 1780), zeer goede prijs/kwaliteit-verhouding, prijzen dranken zeer interessant (zelfs geen kurkrecht !)uitstekend diner en dito bediening, persoonlijke en correcte service. Een echte aanrader !!
Broer is in september vorig jaar getrouwd in het Brouwershof. Alles was er prima. Wat heel leuk was, was de receptie op de mooie binnenkoer. Zelfs ook 's avonds kon je er gezellig buiten zitten. Dan is de binnenkoer verlicht.Kwaliteit van het eten is zeer goed. Vriendelijke garçons, prijzen zijn heel schappelijk. De dranken worden er inderdaad aan ongelooflijke voorwaarden geschonken.Vriendelijke eigenaars die bovendien ook veel goede raad meegeven.Carolien en Filip
Beste,Ik kan zeker de laatste reactie beamen. Het is een uiterst gezellige zaal en de condities en service zijn er prima, het eten uitstekend en heel belangrijk ook de eigenaars en het personeel dat er werkt zijn super sympa.Groetjes,Ann :-)