Nu Online
Momenteel zijn er 462 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gsm gestolen!!

2-6-2010 11:15:41
Moet mij weer overkomen...

Ik vind sinds een uurtje mijn gsm nergens meer. Met de buurvrouw haar telefoon gebeld om op eht geluid te kunnen afgaan, maar er komt geen geluid... Ik kom net van de markt, dus gegarandeerd dat ie gestolen is!

Om niet zo gsm afhankelijk te zijn voel ik me plots wel erg geïsoleerd. Vandaag was ons digitaal gastenboek er en wou ik meteen rondbellen ens toefen en nu kan ik dát niet eens...

Aaargh, al goed dat ik weiger van dure gsms te kopen, maar toch, ik vond m leuk! Ben natuurlijk wel al mn foto's, filmpjes en nummers kwijt :(

Kitty

kitty
11-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 563

Riet
4-9-2010
 Meld misbruik2-6-2010 12:09:21

Hey Kitty
Is inderdaad niet zo'n best nieuws!
Ben je al langs het politie bureel geweest?
Je kan hem ook gewoon verloren zijn...
En wie weet heeft een brave ziel hem daar binnen gebracht.
GR

kitty
11-9-2010
 Meld misbruik2-6-2010 13:19:06

Wahahahaha!

Stak in de boekentas van mijn dochter :) Verkeerde rugzak gekozen vanmorgen :)

Oeps,

Kitty

nele
17-7-2010
 Meld misbruik2-6-2010 13:32:10

Hey Kitty,

Eind goed al goed...

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik2-6-2010 15:15:35

Dat zijn de zenuwen die beginnen hé!!!!

groetjes, Carolina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...