Terug naar overzicht
Heb ik even chance
Mila wat een egoïstische opmerking is dat nu weer. Ik hoop echt dat jij slecht weer krijgt op de dag waar je al maanden naar uit kijkt Hoi Yee het weer kan misschien nog omslaan maar we duimen allemaal mee; Het veranderd nogal eens graag he. Geniet toch maar van je dag welk het weer het ook is.
Geen zorgen, meid, wij trouwden op 29 mei & ze hebben heel lang regen gegeven, maar we hadden een supermooie dag! Mila, wat is er gebeurd met 'regen op trouwdag brengt geluk, dus suck it up'? Heb jij dus even PECH, mens!
Mila, uw berichtjes zijn we ondertussen gewoon. Ik lees ze zelfs niet meer, ofwel moet ik er mee lachen. En dit is ook de enige reactie die ik op je berichtjes geef (volgens mij vind je het net fijn dat iedereen er zich aan ergert...) Hoi yee, wij trouwen ook op 12/6. Ik heb ook eens gekeken en ze voorspellen vooral buien en onweer, nog bij een 20graden... Maar het is nog vroeg, het weer kan nog omslaan. Onze weerberichten zijn zeker niet altijd even juist...
Nog niet wanhopen...Wacht nog een weekje af...welke weerman kan er nu al méér dan een week op voorhand zeggen of het zal regenen of niet... Ik zal in ieder geval een schietgebedje doen voor het goede weer!!!
en wij hebben nog meer chance moeten we zo denken, mila trouwt dit weekend hopelijk zijn we er hier vanaf !! Hoi Yee, ik hoop dat voor jou de zon volop van de partij is !! Geniet in elk geval van je dag.
Oh yee !!!! Vreemd ... Wij trouwen ook op 12-06 dus hou het ook goed in de gaten Maar in tegenstelling tot wat jij gelezen of gehoord hebt heb ik net het tegenovergestelde gehoord op de radio !!!! Ze zeiden dat het vanaf dit weekend mooi zou blijven en stabiel voor de komende weken (hoe het er nu naar uitzag...) maar we zijn in belgie he... Er kan natuurlijk nog veel veranderen... Grtjs
jezus, zijn we nu niet allemaal een beetje te hard aan't focussen op Mila's berichten? Als ik jullie zo bezig hoor is zij de wicked witch of the west die hier ieders dag wil verpesten. Ik hoop voor alle bruidjes dat ze het weer krijgen dat ze willen, maar weerberichten van meer dan 3à4 dagen op voorhand zijn meestal totaal niet accuraat. Er kan nog enorm veel veranderen op anderhalve week tijd, dus wanhoop niet! En zelfs als het regent kan je nog steeds heel mooie en leuke foto's maken! groetjes, Karolien
ik hou het ook in de gaten hoor want 12/6 wordt ook mijn dag. maar regen en onweer heb ik ook nog nergens gelezen hoor wel kans op een bui maar dit weekend beslis ik toch of ik een paraplu ga aankopen of niet.
amai zo'n berichten dat ik hier lees.... niet echt een bericht dat je hier op de trouw forum moet verwachten.... nu ik trouw een dagje voor jou 11/06...en ja hopelijk word het mooi weer hé! Nu als het al niet regent ben ik al blij...het nadert nu enorm rap! voor iedereen een prachtige dag toegewenst!
Hier nog een 12/6 bruidje dat vol spanning de weerberichten in de gaten houdt! Ik zal vooral heel erg blij zijn als het overdag droog blijft, voor de kerk en de fotoshoot. 's Avonds mogen wat mij betreft de hemelsluizen open... dan hoop ik toch met de familie en de vrienden op de dansvloer te staan :-)Ik wens alvast iedereen een stralende dag toe!
helaba! niet wanhopen, wij zijn getrouwd op 8 mei en de weerberichten voor die dagen waren altijd anders naarmate de dag dichterbij kwam (zelfs tot de dag ervoor hoorden we overal tegenstrijdige berichten). Uiteindelijk was het niet echt zonnig (gans de voormiddag zelfs motregen) en toch hebben we enorm genoten van onze dag! Er komt zodanig veel op je af en jullie zijn zo gelukkig dat het weer eigenlijk maar bijkomstig is! Het zonneke is bij voorkeur van de partij, maar..... geniet vooral (en daarvoor heb je de zon heus niet nodig)! Jullie moeten het zonnetje zijn die dag en... stralen!! Ik wens jullie allemaal een onvergetelijke trouwdag toe! groetjes
Dank u wel iedereen!!! Ik wens alle andere bruidjes ook een onvergetelijke dag en hopelijk met goed weer! En voor de bruidjes van 12/06, ik ga met jullie mee wensen en aftellen op een prachtige dag!!!