Terug naar overzicht
Ik wil ook wel tips, want knutsel zelf nogal graag.
Ik heb mijn uitnodiging gemaakt met Publisher (office pakket). Het is niet DE hoogvlieger in designprogramma's, maar voor een leek als ik, vond ik het uitgebreid genoeg! Tip: ik laat drukken bij Printconcept.. Lekker goedkoop!
Heykes, Ja ik heb adobe indesign gebruikt. Als je eraan kunt geraken dat is het professionele gerief. Of je kan ook Quark gebruiken. Maar beide programmas voor aan te kopen kosten megaveel geld en zijn niet zo een makkelijke programmas. Nog veel succes... Groetjes Nele
hey heb ook mijn uitnodigingen zelf gemaakt gewoon een ontwerp gemaakt uit papier dan de kaarten uit het papier gesneden dat ik wil gebruiken de tekstjes heb ik op dun papier van ava gedrukt dit gewoon gemaakt met computer nadien een foto van de fotograaf erbij in gestoken waren allemaal vol lof over dat het mooi was zal het wel in orde geweest zijn groetjes
www.extrafilm.be Leuke site waar je mooie en niet zo dure fotokaarten kan maken. Alles word per post verstuurd en je betaald per overschrijving. Groetjes
hey, wij hebben de onze gemaakt via de site en het programma van Kruidvat. Veel positieve reacties gekregen en niet duur. Makkelijk programma om te gebruiken ook. Succes! groetjes, Kristien
Ik heb het gemaakt via Poobies.nl! Echt ne goede duidelijke site en ik heb er direct met zijn op gevonden! grtjes
ik heb de mijne gemaakt via site van kruidvat heel mooi met onze eigen foto's en helemaal niet duur
Je kan ook eventueel zelf iets tekenen en dan inscannen. Kan wel allen als je een goede tekenaar bent. Onze tekening werd gemaakt door een bevriend kunstenaar en daarna ingescant. We hebben hem gewoon zijn zin laten doen omdat hij ons echt wel heel goed kent. Het was percies wat we zochten! Het hoeft niet allemaal computer werk te zijn! An