Terug naar overzicht
Hey, Bij ons nog 29 dagen. Ik moet de bruidssuiker nog verpakken, de tafelindeling plannen.Mijne zoon nog in een feestpak steken.En mijne toekomstige moet het bruidsboeket nog bestellen. Voor de rest ben ik bijna rond denk ik, hoop ik!!! Groetjes ps. Duim je mee voor goed weer dat weekend
@sabine ik ga dat zeker doen ze, heel het weekend mooi weer e;) hier nog enkel de bruidssuikes verpakken, de snoepvoor kids aan kerk, dj lijst maken voor een idee te hebben van smaak en de planning naar ceremoniemeester en vervoer sturen dan denk ik ook dat alles rond is :d laatste week boompjes gaan hlene voor aan de deur ringen gaan halen bruidsboeket gaan halen dat zal het zijn denk ik :d
Ik duim ook mee voor mooi weer, de 2e is het namelijk ook onze dag ! Ik ben de laatste bedankjes aan het afwerken/klaarmaken. We moeten ook nog een playlist opstellen, en afspreken met de fotograaf over het hoe-wat-hoelaat. Zaterdag de ringen ophalen. En de dagplanning die ik voorlopig opgesteld heb, eens overlopen met mijn ouders en de familie daarvan op de hoogte brengen. Geen grote dingen meer te doen. Maar ja, wij trouwen dan ook niet voor de kerk en houden geen supergroot feest, dus dat scheelt allemaal in werk natuurlijk. Succes dames !