Terug naar overzicht
mooi proficiat geniet er verder van
Proficiat!!! Jullie zagen er heel mooi uit! Groetjes,Edel
Proficiat! Hele mooie foto's Geniet er nog van, groetjes Sharon
mooie foto's !! vraagje: waar hebben jullie de paraplu gekocht?
Hoi Dominique, Ik zag dat je foto's liet trekken in Teunenberg in Olen. Hebben jullie dat moeten aanvragen?Wij willen onze foto's daar ook laten nemen groetjes
Hoi Dominique,
Ik zag dat je foto's liet trekken in Teunenberg in Olen. Hebben jullie dat moeten aanvragen?Wij willen onze foto's daar ook laten nemen
groetjes
Mooi zenne! Bedankt voor het verslagje!
Bedankt voor de leuke reacties. @ Joke, dit was inderdaad in de Teunenberg maar ik zou dit niet echt aanraden. Wij gingen ervan uit dat er echt nog vervallen hallen stonden maar die zijn allemaal afgebroken. Het enige dat er nog staat zijn van die grote loodsen met een beetje graffiti. Onze fotograaf is dan ook heel inventief uit de hoek moeten komen door gebruik te maken van oude rioleringspijpen die er lagen en blokken hout... Gelukkig konden wij ook in de toneelzaal van het Vierde Oor en hebben we daar mooie foto's met de belichting kunnen maken. Voor de teunenberg hadden wij geen toestemming gevraagd maar er is daar wel een bareel om naar die hallen te rijden. Je kan er ook te voet naartoe maar het is leuker als je met de auto erbij kan staan. Ik denk dat in het weekend die bareel soms naar beneden is en dan heb je wel pech. @Natasja: Onze fotograaf had per toeval deze paraplu bij... Ik weet ook niet vanwaar hij deze heeft.