Nu Online
Momenteel zijn er 442 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

prentjes 'liefde is...'

2-6-2010 18:17:12
Hey iedereen!
waar hebben jullie de prentjes/scheurkalender/... gevonden van liefde is...
Wij hebben al gezocht in de standaard boekhandel, boozy (Antwerpen) en in een boekhandel, maar nergens te vinden.
Het is al voor binnen een maand.
Alvast bedankt voor de hulp!

melinda
10-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 2004

sandrine
13-8-2010
 Meld misbruik2-6-2010 18:28:15

Hallo,
Ik heb ook al overal gezocht en nergens gevonden . Nu doe ik hetzelf ,heb prentjes gevonden via deze link "
http://www.google.be/imgres?imgurl=http://www.leukespre... "
en ik bewerk ze met paint en print ze af op dikker papier ....

veel succes !

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik2-6-2010 18:38:26

Bij Boekenvoordeel!

melinda
10-7-2010
 Meld misbruik2-6-2010 18:57:16

nee, daar ook niet meer. (dat bedoelde ik met de boekhandel - ik kon niet op de naam komen)

Carla
12-12-2012
 Meld misbruik2-6-2010 21:33:03

Hey

Je kan 'liefde is' googlen en dan op afbeeldingen drukken. Zo hebben wij er eens massa's gevonden voor een vrijgezellen waarbij we een boekje meenamen waar iedereen iets moest inschrijven, tussen de blz door waren daar prentjes van Liefde is ingeplakt. Tis soms eventjes zoeken, maar uiteindelijk vind je wel goede kwaliteit van prentjes hoor.

Veel succes!

PS: waarvoor gebruik je ze?

Groetjes
Carla

Wendy
23-12-2010
 Meld misbruik3-6-2010 6:51:44

standaard boekhandel. ik heb ze daar al veel zien liggen. voor 10 euro heb je zo'n dikke kalender. :')

Evi
15-5-2010
 Meld misbruik3-6-2010 7:43:45

hey,

ik heb de mijne gevonden in standaard boekhandel. Misschien kan je vragen om ze te bestellen, normaal kan dat daar wel...
Ik heb de mijne niet gebruikt. Dus als je niet te ver woont, kan je er eventueel omkomen... Ze zijn wel allemaal al verscheurd (dus ze hangen niet meer in de scheurkalender vast, het zijn losse bladen).
(mail lovely1802@hotmail.com). Ik ben van Liedekerke.

Groetjes,
Evi

melinda
10-7-2010
 Meld misbruik3-6-2010 19:03:46

in de standaard boekhandel ook al geweest. (in die van Antwerpen en die van Wijnegem - daar hadden ze het ook niet)
Via internet heb ik er wel al een aantal gevonden maar ik zoek er nog meer :)
we willen die prentjes gebruiken voor de tafelindeling - binnen 36 dagen is het al zover dus ik weet niet of er nog tijd genoeg is om te bestellen.
Ga er dit weekend is achter horen.
Alvast bedankt voor de info :)

Dorien
10-7-2010
 Meld misbruik4-6-2010 15:25:05

Hey Melinda,

Wij trouwen op exact dezelfde datum en had ook graag iets met die prentjes willen doen voor tafelindeling. Alleen weet ik niet goed hoe daar iets mee te doen. Wat doen jullie juist? Gewoon eentje op de tafel zetten en dan gewoon afroepen of...?

Groetjes,
Dorien

Evi
15-5-2010
 Meld misbruik4-6-2010 18:57:28

Ik had het idee, om alle prentjes eruit te halen die ons 'typeerden' en daar een datum boven af te drukken (knip-plakwerk). De data zijn dan ook data die belangrijk voor ons waren (huwelijksdag, dag gemeentelijk huwelijk, verjaardagen, de dag waarop we elkaar leerden kenden, wanneer we onze eerste reis hadden, ons huis gekocht hadden, enzovoort) (eventueel met wat foto's bij).
De tafels had ik dan graag benoemt als 'de dag waarop ... ' en de gasten mochten dan bijpassende datum en dus ook hun tafel zoeken (mits hulp).
Maar wegens tijdsgebrek ben ik daar niet meer aan toe geraakt.

melinda
10-7-2010
 Meld misbruik4-6-2010 19:33:44

een helemaal uitgewerkt idee hebben we nog niet.
Tot nu toe hebben de prentjes (van internet) gehaald die ons typeerden en we dachten per tafel dan 1 grotere prent (A4) te zetten.
Als de mensen binnenkomen krijgen ze bij de vestiaire een kaartje met hun naam op en met op de achterkant hetzelfde (kleinere) prentje.
Eerst dachten we prentjes te associeren met de personen die aan tafel zitten, maar daar vinden we er niet genoeg van.
bv: liefde is... een goede relatie met je schoonouders (tafel waar de schoonouders aan zitten), liefde is... altijd op je vrienden kunnen rekenen (voor eretafel)
waarschijnlijk doen we dus een combinatie van beiden.
diegene die we kunnen gebruiken over de genodigden en aan de andere tafels prentjes waarvan iedereen weet dat ze over ons gaan.
bv: liefde is... samen dezelfde dagcreme gebruiken (dit doen wij :) )

Dorien
10-7-2010
 Meld misbruik7-6-2010 12:22:52

Leuk idee Melinda! Dus jullie geven de mensen dan een naamkaartje met op de achterzijde het liefde is prentje. Wat doen er erna met dit kaartje, bijhouden, weggooien,...? Hebben jullie dan ook nog vaste plaatsen aan de tafel of kiest iedereen zijn stoel.

Groetjes,
Dorien

melinda
10-7-2010
 Meld misbruik7-6-2010 19:03:10

aan tafel zijn het ook nog vaste plaatsen. (soms gebeurt het dat een aantal mensen van dezelfde tafel elkaar niet kennen maar noodzakelijk samen moeten zitten. We proberen voor iedereen toch wel een gesprekspartner te vinden :))
De kaartjes mogen ze bijhouden. Eigenlijk nog niet over nagedacht wat ik er erna mee ga doen. Misschien mee in de gastenboek steken?

Anika
25-6-2010
 Meld misbruik10-6-2010 16:49:59

Hey,

ons thema is ook 'Liefde is...' Ik heb de scheurkalender in huis gehaald via ECI, gewoon online besteld, en maar 5 euro betaald of zo.
Je kan ook eens een kijkje nemen op http://kimcasali.nutijdvoor.nl/liefde%20is/pages/li%20(531).htm. Das een hele verzameling van die prentjes, je bent er wel een tijdje zoet mee.
Wij hebben prentjes gekozen voor op de tafels, en diezelfde prentjes komen ook in ons gastenboek. Zo kan men iets in het gastenboek schrijven bij het prentje van hun tafel.
Het zijn er die op ons van toepassing zijn. Bv. Liefde is... de bovenbuurjongen. (we woonden vroeger in dezelfde appartementenblok, nog voor we samen waren).
En hebben ervoor gezorgd dat er zeker iemand is aan de tafel die weet waarop het slaat, zo hebben ze meteen iets om over te praten.
We hebben ook hier en daar een prentje met ons eigen tekstje erbij. bv. Liefde is... voor Club Brugge supporteren.

Ook komt er op de achterkant van de prentjes op tafel een feestreglement, echt grappig.

Wel veel werk aan gehad, nog steeds bezig, en de tijd dringt. Maar hopelijk levert het wel leuke commentaren op.

Veel succes,

en moest je nog iets willen weten: anika1414@hotmail.com

melinda
10-7-2010
 Meld misbruik10-6-2010 20:12:22

Hey!
ja van de site die jij doorstuurt had ik ze ook gevonden, maar da's al.
Op ECI had ik ze ook zien staan, maar had daar al zo veel slechts over gehoord?
Ze zeiden me dat als je daar besteld, je aan een contract vasthangt waarbij je om de zoveel tijd een nieuw boek moet bestellen?
Als dat niet klopt ga ik het daar ook bestellen...

Hoe hebben jullie de prentjes gemaakt met eigen tekst erop? Zou je mij hier is een voorbeeld van kunnen zenden?
Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...