TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Stefanie
27-8-2010
|
2-6-2010 19:28:28
Dag Emmie,
Wij houden ons feest daar! Ikzelf ben er nog niet naar een feest geweest, maar ouders en vrienden wel en die waren allen zeer lovend. Ik vind het een hele mooie zaal met tuin en zeer vriendelijke ontvangst (de zaakvoerster is wel héél direct, maar dat vind ik niet erg). Naar ik vernomen heb, is het eten ook enorm goed. Het is niet de goedkoopste feestzaal, maar ik denk dat we wel waar voor ons geld zullen krijgen! Kijk ernaar uit, nog 85 dagen!
|
|
Sharon
4-9-2010
|
2-6-2010 19:44:12
Ik sluit mij aan bij stefanie.
Ik ben daar geweest voor een huwelijk en het was echt super!
Lekker eten, vriendelijke bediening en idd een prachtige zaal.
De prijs ligt idd wel hoger, maar de kwaliteit is dan ook hoog hé.
groetjes sharon
|
|
Edel
7-8-2010
|
2-6-2010 21:01:47
Hey, Mijn nonkel heeft daar zijn feest gegeven en het was zeer goed! De zaakvoerder is trouwens familie van mijn oma... dus wij zijn nogal positief! Moest het er slecht zijn zou ik het zeker ook zeggen!
Wij doen ons feest er niet omdat wij in Antwerpen wonen.
Groetjes, Edel
|
|
Edel
7-8-2010
|
2-6-2010 21:01:59
Hey, Mijn nonkel heeft daar zijn feest gegeven en het was zeer goed! De zaakvoerder is trouwens familie van mijn oma... dus wij zijn nogal positief! Moest het er slecht zijn zou ik het zeker ook zeggen!
Wij doen ons feest er niet omdat wij in Antwerpen wonen.
Groetjes, Edel
|
|
Ife
15-7-2011
|
3-6-2010 11:40:10
Het hangt er een beetje van af met hoeveel jullie zijn.
Zoiezo is de verzorging en het eten enzo fantastisch hoor, heel professioneel.
Maar als je met een kleine groep bent, dan vlieg je in een klein zaaltje bij de straatkant. Dan heb je de kleine tuin (en in vergelijking met de grote tuin is dat echt zielig) die ook aan de staatkant ligt en net onder het hotel (dus lawaai maken 's nachts, vergeet het maar). Je krijgt ook niet het romantisch huisje (een chaletje die middenin de grote tuin staat en waar het bruidskoppel mag overnachten en een ontbijtmand 's ochtends krijgt)...
Als je met een grote groep bent, dan denk ik dat dat 'the place to be' is... De gastvrouw is heel behulpzaam en staat open voor alle ideeën. Ze is energiek en enthousiast :-)
Maar voor een kleine groep.. sjah, wij hadden toch een beetje het gevoel dat we de moeite niet waard waren...
|
|
Friedl
2-7-2010
|
3-6-2010 17:13:08
Goh, wij zijn ook met een kleine groep en trouwen daar volgende maand. De kleine zaal is ook mooi verzorgd, net als de kleine tuin. Die vonden wij overigens erg charmant. Ok, je krijgt dat huisje er niet bij, maar dat is ook maar een extratje, bij andere zalen krijg je dat ook niet. Ze doen in elk geval wel de nodige moeite voor ons, ik heb me nog niet onwelkom gevoeld...
|
|
Sören
6-8-2010
|
21-8-2010 23:17:28
Hallo
Mijn naam is Sören Vanhoecke, ik ben momenteel 24 jaar oud. Ik heb samen met mijn vrouw ons trouwfeest gevierd bij 't Gravenhof te Torhout, dit op vrijdag 6 augustus 2010. Mijn vrouw en mezelf hebben samen met al onze gasten een fantastische dag beleefd.
We zijn nu zaterdag 21 augustus en nog steeds zijn er vrienden, familieleden en kennissen die ons over het trouwfeest aanspreken. Elk heeft natuurlijk zo zijn/haar eigen beleving bij zo'n feest, maar opvallend: toch reageert men (ca. 110 personen) unaniem positief over de locatie, het eten, het personeel en de organisatie.
Wijzelf kunnen, eerlijk waar, niets bedenken dat niet naar onze zin was. Alles verliep vlot en aangenaam. Eigenlijk merkten wij dat we met een erg professioneel en aangenaam team te maken hadden. De zaakvoerster is een erg gedreven en sociaal iemand die werkelijk begaan is met het leveren van een kwalitatief feest in een gezellige, eigentijdse en gepaste trouwsfeer. Het team draagt dat uit.
Het huisje dat wij achteraf mochten betrekken om af te koelen (of net niet?) van het feest is een schitterend idee. Het is er erg gezellig ingericht en afgelegen en als koppel kan je op zo'n plaats elkaar de volle aandacht geven en nagenieten.
Over de prijs: die is correct en helemaal niet duur, zoals je zou denken uit sommige reacties hierboven. De prijs-kwaliteit-verhouding, zoals men dat zo mooi gezegd, is super. Mijn vrouw en mezelf hadden een bedrag in ons hoofd, toen we om de factuur gingen, en werden aangenaam verrast. Wat ook moet gezegd: je kiest zelf de samenstelling van je feest. Men is er erg flexibel. Je kunt echt wel een fantastisch feest hebben voor een verstandige prijs. Als koppel maak je al dan niet in overleg met je ouders of anderen de keuzes. Je kan m.a.w. het prijskaartje zelf in de hand houden. Zo denken wij er toch over.
Wij hopen alvast dat veel koppels hun weg kunnen vinden naar 't Gravenhof, want het is een echte toplocatie. Wij zijn mensen die het verstandig wilden aanpakken en ons vooral geen nummertje in de fabriek wilden voelen. Wel, in 't Gravenhof voelden wij dat het om 'onze trouw' draaide en dat alles en iedereen van de organisatie en het team daar zich 'dubbelplooit' als het ware, om je een fantastische dag te schenken.
En een fantastische dag is het geworden!
Veel succes aan alle toekomstige trouwkoppels
Sören Vanhoecke
|
|
Kristien
21-5-2011
|
16-10-2010 18:29:17
ik vind niet direct een website van 't gravenhof in Torhout. Kunnen jullie mij helpen ?
Bedankt!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|