Nu Online
Momenteel zijn er 621 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

help enveloppen!!!

2-6-2010 20:02:08
Hey bruidjes in spe
Hopelijk kunnen jullie me helpen. Ik wil men enveloppen van men uitnodigingen schrijven maar zit met een groot probleem.
Mijn toekomstige man heeft een grote familie en men schoonvader staat erop da we ze allemaal uitnodigen. Dat is geen probleem maar er zitten er een paar waar we de namen van de partner niet weten. Hoe schrijven we dit dan op de enveloppen??? Gewoon bv Declercq Jos en partner??? Ik weet het niet zelle!!!
Alvast bedankt

vanessa
10-9-2016
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 834

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik2-6-2010 20:24:47

wij hebben dat zo gedaan :)
groetjes,

Kristien

Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik2-6-2010 20:36:21

Zo zou ik het ook doen. Als je weet dat ze getrouwd zijn kan je bv zetten De heer en mevrouw Declercq.

Carla
12-12-2012
 Meld misbruik2-6-2010 21:29:53

Ja, of gewoon 'Familie...'

Kan me voorstellen dat dit idd heel ambetant is, en niet iets dat je zomaar kan vragen hé. Alvast veel succes!

Groetjes

Carla

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik2-6-2010 21:50:25

@ Carla, familie is gevaarlijk want dan nodig je de kinderen ook mee uit.

Ik zou het houden ... en partner. Allé, zo hebben wij het toch gedaan?!?

groetjes, Carolina

Carmen
20-10-2010
 Meld misbruik2-6-2010 22:36:45

ik zou ook ... + partner als je het niet weet!Of mss als je via via of weet u schoonvader het mss niet de naam te weten komt.

grtjes

vanessa
10-9-2016
 Meld misbruik3-6-2010 6:55:26

Beste bruidjes
Merci voor jullie reactie nu kan ik eindelijk beginnen te schrijven met 98 dagen op de teller word het wel tijd denk ik.Ik hou het en partner want familie is wat gevaarlijk. Ik zit namelijk al met te veel volk maar er zullen wel wat afbellen zeker alle dat heb ik toch gehoord.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info