TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sandra
20-5-2006
|
25-1-2006 18:45:50
Hoi,
wie ik zeker kan aanraden in Chelsy (www.chelsy.be ), heel vriendelijke mevrouw en een prachtige stem. Als je dat wil komt er ook iemand mee met trompet, echt de moeite!!! Ze is wel van West-Vlaanderen (Meulebeke), ik weet niet of ze zo ver gaat, ik denk van wel maar zeker ben ik het niet!!
Groetjes, Sandra 20-05-2006
|
|
Leen
26-8-2006
|
26-1-2006 10:32:37
hey,
Wij hebben ook voor muziek gekeken en besloten om het toch maar niet te doen want de prijzen zijn voor ons iets te hoog voor just 7 liedjes te zingen in de kerk.
Chelsey : 400 euro TooCuteMusic iets meer als ik me niet vergis. Http://users.telenet.be/toocutemusic
Voor minder dan 400 vind je eigenlijk jammer geoeg niemand!
hopelijk be je er iets mee,
Groetjes, Leen
|
|
pascal
|
27-1-2006 10:06:19
Hello, Het bandje van mijn schoonvader misschien. Ze noemen Nogal Neig en spelen folk en andere muziekgenres maar ze spelen niet gratis. Wij wonen allemaal in Vlaams Brabant dus das vlakbij. Als je een oldtimer zoekt misschien daarmee kan ik je ook misschien helpen.
Groeten Pascal pascal.sohie@pandora.be
|
|
ilse
|
29-1-2006 19:17:02
Hallo!
Ik wilde even reageren om het berichtje van Leen..
Er zijn er die goedkoper zijn hoor! Wij o.a.... :o), twee mooie zangstemmen met gitaar.
Bart, jij hebt ons e-mailadres al hé. Maar misschien nog voor andere mensen: ilse_herinckx@hotmail.om
Groetjes!!
|
|
els
|
|
|
Vanessa
|
6-3-2006 22:43:03
Beste,
Wij, zangeres & pianist, zijn al 9 jaar actief in het muzikaal ondersteunen van huwelijksmissen, indie u meer informatie wenst, gelieve via vanessa.loncke@telenet.be contact op te nemen, wij helpen jullie graag verder,
groetjes, Vanessa & Yannick
|
|
Teun
|
11-3-2006 18:19:34
Geachte
u kan vrijblijvend contact opnemen met bookings@teunmichiels.be voor de muzikale omlijsting van uw huwelijk.
Genre: Klassiek, stemtype: tenor.
Met vriendelijke groet - en alvast gefeliciteerd met de huwelijksplannen!
Teun J.F. Michiels www.teunmichiels.be
|
|
Maaike
|
23-7-2006 1:15:55
Beste,
Ik ben sopraan en zing zowel klassieke muziek als jazz en lichte muziek. Als je me een mailtje stuurt (maaike_loncke@hotmail.com) stuur ik je een muzikaal voorsmaakje.
Groetjes,
Maaike
|
|
debby
|
18-4-2007 21:17:06
wij hadden Peggy Richie, zeer mooi en goed en zeer professioneel - zowel de voorbereiding als de mis zelf. zeker de moeite waard www.peggyrichie.be fijne trouwdag!!
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|