Terug naar overzicht
Ik heb er nog niet over nagedacht, maar ideetjes die me plots te binnen schieten: een potlood met iets leuks op bovenaan, een sleutelhanger, een knuffelbeertje, een speelgoedje (evt verschillend voor jongens en meisjes - een armbandje bvb), zo'n fotokaderknijpertje (weet je wel, een figuurtje met een ijzerdraadje en een knijpertje daarboven, waar je een foto in kan zetten)...
wij hebben bij ava verschillende potloden met iets leuks bovenaan gekocht.
wij gaan voor vingerpopjes
Wij hebben in de Hema uitdeelcadeautjes gekocht, hebben zo potloodjes, van die spelletjes met een bolletje, en badbeestjes. Wel in NL gekocht want daar is Hema goedkoper, kwam op 2 euro voor 8 stuks
hey, ik had knikkerzakjes van cars, doornroosje, lion king, enz enz gevuld met snoep en er een speelgoedje aangehangen (afh van leeftijd speelgoedautootje, bellenblazer) grtj
Hoi allemaal, bedankt voor de leuke ideetjes. Ik ga seffes is bij Fun en Ava kijken, hopelijk vind ik iets. Groetjes
Hoi, Wij zijn bij Ava kleine badeendjes gaan halen (je hebt ze daar in heel veel verschillende kleuren). Die badeendjes hebben we dan in een doorschijnende plastieke bal gestoken (ook van bij Ava) waar net één eendje inpaste en het zakje snoep hebben we met een lintje aan de bal gehangen. Succes met de zoektocht. groetjes, Caroline
Wij hadden stempelstiften: vorig jaar bij Kruidvat gevonden: €1 voor 12 stiften! Handig als je 100 geschenkjes moet maken! (juf met 2 duo-banen + veel kleine kindjes in de familie)
Hey Joke, voor ideetjes kan je ook altijd eens een kijkje nemen op www.bruidsparadijs.be. In de winkel in Merksem hebben we een nog veel grotere keuze in bruidssuikers. Nog veel succes met je voorbereidingen! Marita