Nu Online
Momenteel zijn er 453 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

snoep voor aan de kerk

2-6-2010 22:55:23
Hoi medebruidjes,
Ik zoek me suf op het internet naar ideetjes van snoepzakjes om uit te delen aan de kerk.
Ik ben van plan om een zakje met snoep te vullen, maar wil er ook graag iets aanhangen voor de kinderen.
Hebben jullie ideetjes? Hoe hebben jullie dit aangepakt?
Kennen jullie bepaalde sites?
Groetjes
Joke

Joke
31-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 955

inge
15-4-2011
 Meld misbruik2-6-2010 23:04:23

Ik heb er nog niet over nagedacht, maar ideetjes die me plots te binnen schieten: een potlood met iets leuks op bovenaan, een sleutelhanger, een knuffelbeertje, een speelgoedje (evt verschillend voor jongens en meisjes - een armbandje bvb), zo'n fotokaderknijpertje (weet je wel, een figuurtje met een ijzerdraadje en een knijpertje daarboven, waar je een foto in kan zetten)...

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik3-6-2010 7:11:39

wij hebben bij ava verschillende potloden met iets leuks bovenaan gekocht.

lindsay
7-8-2010
 Meld misbruik3-6-2010 9:06:46

wij gaan voor vingerpopjes

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik3-6-2010 10:22:27

Wij hebben in de Hema uitdeelcadeautjes gekocht, hebben zo potloodjes, van die spelletjes met een bolletje, en badbeestjes. Wel in NL gekocht want daar is Hema goedkoper, kwam op 2 euro voor 8 stuks

joke
1-8-2009
 Meld misbruik3-6-2010 13:38:12

hey, ik had knikkerzakjes van cars, doornroosje, lion king, enz enz gevuld met snoep en er een speelgoedje aangehangen (afh van leeftijd speelgoedautootje, bellenblazer)
grtj

Joke
31-7-2010
 Meld misbruik3-6-2010 15:12:09

Hoi allemaal,
bedankt voor de leuke ideetjes. Ik ga seffes is bij Fun en Ava kijken, hopelijk vind ik iets.
Groetjes

Caroline
8-8-2009
 Meld misbruik3-6-2010 16:13:32

Hoi,

Wij zijn bij Ava kleine badeendjes gaan halen (je hebt ze daar in heel veel verschillende kleuren). Die badeendjes hebben we dan in een doorschijnende plastieke bal gestoken (ook van bij Ava) waar net één eendje inpaste en het zakje snoep hebben we met een lintje aan de bal gehangen.

Succes met de zoektocht.
groetjes,
Caroline

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik3-6-2010 17:45:33

Wij hadden stempelstiften: vorig jaar bij Kruidvat gevonden: €1 voor 12 stiften! Handig als je 100 geschenkjes moet maken! (juf met 2 duo-banen + veel kleine kindjes in de familie)

Marita

Meld misbruik3-6-2010 22:32:12

Hey Joke,
voor ideetjes kan je ook altijd eens een kijkje nemen op www.bruidsparadijs.be. In de winkel in Merksem hebben we een nog veel grotere keuze in bruidssuikers.
Nog veel succes met je voorbereidingen!
Marita

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...