Terug naar overzicht
als je wilt dat ze bij jou zit aan tafel, dan zit ze toch bij jullieaan tafel niet? das het voordeel van bruidspaar te zijn, jullie beslissen, of het nu traditie is of zo hoort of niet, dat maakt allemaal niet uit, wat telt is wat jullie willen
Wat is dat nu voor zever. Jij kiest toch wie er met jou aan tafel zit zeker? Of dat nu hoort ja of nee doet er toch absoluut niet toe...
Hey Tina, Ik vind dat je vriendin zeker bij jou aan tafel kan zitten ook al loopt ze niet in de suite, normaal gezien was ze je getuige en het zijn omstandigheden waardoor ze er van afziet wat ook begrijpelijk is, ze betekent blijkbaar veel voor jou dus ik zou ze zeker aan de eretafel plaatsen. Groetjes Ellen
Kan enkel beamen wat hierboven vermeld is, ze zal er al mee in haar maag zitten dat de dingen genoodzaakt anders verlopen, kan 't toch niet maken om haar daarvoor nog eens te "straffen"? Denk dat ze die tegen dan al uitgezeten (excuseer, uitgelegen) heeft. ;) Ni aantrekken en gewoon doen, einde van dit topic. ;)
Tuurlijk: doen!
Ik zou zeker je vriendin bij jouw aan tafel laten zitten hoor!
Als jij dat wilt moet je dat zeker doen! Gwen