Terug naar overzicht
Hey Veerle, in het Vijverhof in Wevelgem doen ze dat.
Dag Veerle, De Herdershoeve in Eernegem doet tafelbarbeques en gewone barbeques. Het is een fantastisch mooi domein (gerestaureerde hoeve) met een heel mooi uitzicht, echt ongelooflijk privé. Ze zijn nu nog aan het verbouwen voor de kleine feestzaal, maar ik zie dat jouw trouw in het najaar van volgend jaar is, dus dan is alles af. Tegen volgend jaar kan het bruidskoppel zelfs overnachten! Wij zijn ook gaan informeren. Het zijn heel vriendelijke mensen. Ze gaven ons zelfs een fles wijn mee "ahja, want hoe kun je nu kiezen voor onze huiswijn als je hem niet hebt geproefd?" :-) een redenering, die helaas niet iedereen volgt :-)
wij trouwen in de kleine prins in Wervik.Daar hadden we ook de mogelijk om bbq te doen.Ze hebben er een heel mooie tuin. Groetjes
Hej, Waarom niet eens vragen in Tiegem..Te Lande? Zeer vriendelijk en ik vind wel dat ze zich echt goed aanpassen aan de vraag van de mensen!! groetjes
ik kan een zaal aanbieden regio west vlaanderen ingelmunster mail gerust dave.coveliers@telenet.be
Wij kennen iemand die alle soorten in verschillende prijsklasses bbq doet op de locatie die je zelf uitkiest. Zo moeten jullie enkel een zaal huren en dan komt de bbq man zorgen voor de rest. Hij is nog goedkoop ook en als je ervoor kiest neemt hij gratis borden en bestekken mee. Groetjes en succes ermee