Terug naar overzicht
Héél mooie jurk !!!! Proficiat !!! Maar het belangrijkste is dat JIJ hem mooi vind !!!! Wat de rest ervan zal denken of zeggen moet jou een mooie Worst wezen LOL !!!! Maar ik vind hem héél héél mooi hoor !!!!!!! Succes met de rest van de voorbereidingen meid !!! Geniet ervan... Grtjs
mooi mooi!!
Prachtig! Zo prinses-achtig en romantisch!!! Super goed gekozen!
Héél mooi, heel leuk.... Je zal er prachtig mee staan ;-) Groetjes Deborah
Zelf zou'k 't nooit kiezen, simpelweg omdat ik er ook niet mee zou staan! Neemt natuurlijk niet weg dat ik het een mooie jurk vind (de prijs NOG mooier ;) ).Véél geniet ervan! :)
mijn ding is het niet maar dat moet voor jouw niks uitmaken of ik ze mooi vindt of niet, ik moet ze niet dragen, belangrijkste is dat jij ze mooi vindt, ik hebnet zoveel betaald als jij voor je jurk maar mijne is met 2 kleuren en gans ander model bij www.aziexport.be
Heel mooi! Ik vind dat er veel kleedjes (zeker van ver) op elkaar lijken en bij iedereen passen, maar deze springt er tenminste bovenuit!
Echt een heel mooie en speciale jurk! Mag ik vragen hoe de 'aankoop' precies in zijn werk gegaan is? Ik zag nl. op de website dat ze geen jurken in voorraad hebben. Wil dat zeggen dat je je keuze via een foto gemaakt hebt en dan pas na de definitieve bestelling de jurk hebt kunnen passen? Of werkt het toch anders? Alvast bedankt voor de info, op de site zijn echt een aantal mooie jurken te vinden en ook de prijzen zijn bijzonder interessant.
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw !!!!! Gwen