Nu Online
Momenteel zijn er 436 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zucht...nog 98 dagen

3-6-2010 13:38:31
Hoi collega's

onze 100 dagen zijn gepasseerd. Nu mag het toch snel gaan van mij...ik begin het geregel een beetje beu te worden...vooral omdat ik het idee heb dat ik er alleen voor sta.
Mijn verloofde helpt wel als ik het vraag, maar ik moet er voor alles zo achter zitten...pfff...
geeft echt het gevoel of ik een serieuze zaag aan het spannen ben. Maar ik wil alles zo snel mogelijk in orde, zodat we niet alles de laatste maand nog snel snel moeten regelen/zoeken.

De grote lijnen zijn natuurlijk wel in orde...het zijn nu nog de prulletjes zoals
play-list DJ, bedankjes, versiering, inkadering, ...

maar die moeten nu eenmaal ook gebeuren....Ach jah...nog even aftellen en dan is het onze dag...hopelijk is het dan ook de moeite hé.

Sorry, dit moest even van me af.

Groetjes

Tinne
10-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 746

Kimberley
12-6-2010
 Meld misbruik3-6-2010 13:55:02

Typisch mannen hé, ik denk dat ze dat allemaal wel wat hebben. Niet aan je hart laten komen en gewoon doen zoals je bezig bent. Alles komt uiteindelijk wel in orde hoor :)
Nog veel plezier met de voorbereidingen!

Groetjes

Sara
27-8-2010
 Meld misbruik3-6-2010 14:12:54

Tinne, troost u.
Het gras is niet groener aan de overkant :)
Maar alles wat je zelf doet, doe je ongetwijfeld beter...
Nog veel succes!

Ann
27-8-2010
 Meld misbruik3-6-2010 14:36:52

Bij ons is het grotendeels ook zo hoor.
Ik zoek - hij keurt (meestal goedgekeurd, dus dat scheelt ook :-))

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik3-6-2010 14:41:01

geen zorgen maken, voor je het weet staan er maar 36 dagen meer op de teller
die laatste 100 dagen gaan echt snel vooruit

en wat de mannen betreft, die zijn bijna overal hetzelfde , de bruid doet meestal het meeste werk
het is niet dat ik alles alleen doe hoor, hij heeft ook zijn items waar hij moest voor zorgen

groetjes
Eva

An
18-9-2010
 Meld misbruik3-6-2010 14:49:52

Hoi Tinne,

laat de moed niet zakken, omgekeerd is ook niet alles ...
Gisteren hadden we nog vlammenste ruzie omdat ik iets voor het huwelijk zonder hem had aangekocht. Met de beste bedoeling weliswaar, zodat we dat ook van de lijst konden schrappen... 't was weer mis blijkbaar :s

Veel groetjes,
en heel veel succes!

An

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik3-6-2010 15:02:33

Join the club :)

Sharon
4-9-2010
 Meld misbruik3-6-2010 15:41:13

hey Tine,
Bij mij ook zo hoor. Enkel als ik het vraag of hij et leuk of goed vindt, zegt hij ja, das goed.
Ik weet wel dat hij achter me keuze staat, maar idd soms is dat supervervelend voor ons.
Veel succes
groetjes sharon

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik3-6-2010 16:11:11

Ik heb mijn aanstaande een opdracht gegeven. Nu ik dacht niet dat hij er zo vlug mee klaar zou zijn.
Ik heb hem gevraagd om onze Save the date kaartjes te maken , met photoshop ging hij iets in elkaar knutselen.
Hij had gezegd : ik ga eens op mijn gemak kijken hoe ik eraan moet beginnen en dan kijk ik wanneer ik tijd heb om ze te maken.

Ik was dus van de veronderstelling dat die wel zouden klaar zijn tegen oktober november ( zijn stappenplan kennende) .
Ineens gisteren avond : Schaaat tis af .

Maw hij is even enthousiast dan ik om iets te maken .

wij hebben gewoon eens pen en papier genomen en alles opgeschreven zelf tot in detail wat we zouden willen doen. Ik hou me eigenlijk ook meer met de organisatie bezig , hij vind dak daar beter in ben ;) natuurlijk heeft hij graag dak het eventjes overloop met hem .

Wij hebben nog redelijk wat tijd om alles te organiseren , maar we hebben beslist van een To do lijstje voor elk op te maken .
Ook is het niet gezond elke dag erover bezig te zijn uiteraard .

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik3-6-2010 16:56:41

Enerzijds grappig hoe bepaalde voorvallen/frustaties ZO herkenbaar zijn; anderzijds hadden wij (bruidjes) denk ik het liever anders gezien.
Ik herken het ook om je 'n zaag te voelen, maar ook genoodzaakt om echt es aan de oren te trekken. Nu het "nog maar" dikke 51 dagen is, dus kleine twee maand, en nog openstaande To Do's onder zijn neus geschoven, komt er precies meer schot in hem.
Als je hem echt uitdrukkelijk vraagt om bepaalde/korte dingen te doen, doet die het al gemakkelijker, maar niet altijd, ook niet als die het al voorgekouwd heeft.

Zelf ook één keer 'n beslissing gemaakt over iets wat ik mocht regelen, was zo afgesproken, en om goed te doen en in al mijn enthousiasme da'k wat kon schrappen, héél blij tegen hem: "Goed nieuws! We hebben 'n bandje voor dienst!".
Was kot ook even te klein, voelde zich gepasseerd en had er ook zijn mening over...

Ahum, dat dus niet meer. :)

Enige uitzondering zijn dingen die hij graag doet, zoals website maken, drukwerk regelen, auto, dat soort zaken. Helaas is dat de minderheid der taken...

inge
15-4-2011
 Meld misbruik3-6-2010 19:05:36

Hehe, hier ook :) De muziekkeuze enzo, dat wil ie wel doen. Dus af en toe zeg ik, kom schat, zit en kijk eens mee en dan kiezen we gezellig samen :)
Nu is't zijn taak de pastoor te bellen :)

kitty
11-9-2010
 Meld misbruik3-6-2010 19:07:58

Oooh wat ben ik blij dat het niet alleen bij mij zo loopt!

Ik heb een goed beeld van wat ik wel en niet wil en als hij daar dan tegenin gaat vind ik soms dat hij zijn recht van spreken verliest omdat hij zich te weinig bemoeit! Probleem is dat ik dan een ideetje uitwerk en dan dolenthousiast zijn mening vraag... Kwestie is dan nog van hem even enthousiast te krijgen.

vb. Fede di oro maakt enkel nog afspraken om dinsdagavond en zaterdag; dit door de drukke agenda van het atelier. Ik kon dus niet anders dan nu zaterdag aangezien ik late shifts werk en we nog naar Turkije vertrekken. Het MOET in juni want het is voor september. Resultaat was vlammende ruzie, want het wordt goed weer en hij wou iets leuks gaan doen met onze dochters! Hij vroeg zelfs of ik ze niet alleen kon gaan kiezen want ik regel al de rest toch ook zelf... Toen ben ik wel eventjes uit mn sloffen geschoten. Achteraf zag hij wel in dat dit neit zo'n slimme reactie was geweest :)
De taart daarentegen de week erop kies ik liever zelf omdat het bij een hobbybakster thuis is en we dan wat kunnen vrouwtetteren over de trouw.

Ben er ondertussen gewoon van overtuigd dat mannen op een andere manier ernaartoe leven. Als ze zich die dag maar amuseren, en wij moeten er voor zorgen dat die dag er komt! En als ik heel eerlijk ben met mezelf, heb ik het nog liefst zo!!

x Kitty

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik3-6-2010 20:01:53

Mannen! Ik heb er ook zo eentje! Ik zaag als ik laat zien wat voor boeket ik mooi vind, en als ik vraag of hij dan meegaat naar de bloemenwinkel, dan is het: "dat kan je toch zelf ook wel?"
Ik had al bijna zelf z'n kostuum moeten gaan uitzoeken...
Hij is dan wel weer heel enthousiast bezig met onze huwelijksreis, dus dat is wel weer fijn (hoewel ik het ook moeilijk vind om 't een en 't ander uit handen te geven hoor, zelfs aan hem ;-)). Ik regel best veel, en hij vindt alles prima. Ik overleg wel altijd eerst met hem, maar ik denk dat onze dag verder voor hem een even grote verrassing is als voor mijn zussen Allez, ik heb hem gekozen om wie hij is, en weet dat hij niet over alles even enthousiast loopt te zijn als ik, dus dat nemen we er dan maar bij he!

Haha, kleine anekdote: we waren bij de feestzaal en bespraken het menu. De vorige keer had de eigenaar van de zaal iets voorgesteld, wat ik echt compleet niet lust. Dat zou dan ook 2€ per persoon duurder worden. Dus ik dacht: we laten dat gewoon vallen. Maar ik was dat vergeten overleggen met mijn vriend, en wij zaten dus terug bij die feestzaal, en ik zeg: ja, dat van die scampi's, wij hebben besloten dat toch maar niet te doen. En mijn vriend kijkt zo naar mij: 'hadden we dat besproken?' Dus ik: 'ja schat, dat weet je toch nog wel?' En hij: 'ah, oke, dat zal dan wel zeker?' Dus achteraf toch maar even aan hem bekend dat ik het niet met hem besproken had en hij zei: 'zie je nu wel dat ik altijd wel naar je luister! Ik wist wel dat we het daar niet over gehad hadden!' Dus dat niet geïnteresseerd zijn, is misschien niet altijd wat het lijkt

Succes ermee iig! Die 100 dagen zijn zo om!

vicky
17-7-2010
 Meld misbruik3-6-2010 21:49:01

Geweldig om te lezen.... !!!!
Hier ook het geval !!!
Met deze reacties te lezen voel ik me al stukken beter.

Mannen komen van Mars en vrouwen van Venus...

TIP voor de bruidjes:

Ik heb een omkoopmiddel gevonden :
Mijn Thomasje verzamelt stickers van het WK voetbal.
Telkens hij een pakje stickers opent, moet hij me helpen met de voorbereidingen.
Geloof me, dit helpt!!! Mannen zijn net klein kleutertjes.
Die beloon je ook om iets voor jou te laten doen.

HAHAHA !!!!

Succes dames !!!

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik4-6-2010 5:44:54

Hé maar daar zeg je wat Vicky ! Mijne Johni verzamelt van die kaarten van WWE ( ofzoiets) da zijn zo die rare mannen in strakke pakjes die in de ring wat met elkaar zitten te gooien . puur fake als je het mij vraagt , maar tzou inderdaad wel nog een goeie stok achter de deur zijn ! :D

kga hout vast houden, wij hebben nog niet zo een drukke voorbereidingen aangezien we nog tijd genoeg hebben... Maar heb al een volgend projectje voor hem : Hij mag ook de pastoor bellen sé ! :p ik heb al 10 keer geprobeerd diene man te bellen maar tevergeefs. Die is nooit thuis en heeft jammer genoeg geen secretaresse. Dus mag mijn as hem daar een beetje druk om maken :D

We hebben al zitten brainstormen over bijvoorbeeld de tafelnamen en daar reageerde hij wel van : ja schat , goed schat , tis al gelijk schat , ...

Maar goed , dan heb ik zoiets van : yippi ik mijn zin dan ;)

Hij had ( denk ik dat om te lachen was, met hem weet je nooit) eens gezegd dat hij de 'research' ging doen voor de taart. Hij wilde van elke smaak dat er was een stukje halen en dan de beste eruit halen... :p Hij is namelijk dol op eten ( en daar komt geen gram bij hé ! ** jaloers ** )

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...