Terug naar overzicht
wiiiiiiiii hier hetzelfde Astrid. Tgaat echt supersnel hé. Wij moeten vandaag met ons misboekje naar de pastoor gaan. Hoop dat hij het goedkeurt want dan is dat alweer een zorg minder :-).
Hier ook het zelfde :) Het komt nu snel dichterbij :)
Geniet ervan, ik herinner me nog de dag dat ik wakker werd en nog maar 100 dagen op de teller staan had. Ondertussen zijn er dat nog maar 29, en ik weet niet waar die tijd naartoe is ! Vanaf die kaap gaat het echt enorm vlug !! :-)
Wij trouwen ook op 11 september!!
En wij ook!! En dan de mensen maar lachen met ons dat eht op een rampendag is! Ik ben vandaag mn bruidsboeketje gaan kiezen. Weeral een stapje dichter. En zaterdag trekken we naar fede di oro... In de hoop dat daar goed financieel nieuws is :) x Kitty
nog even ertussen door... de pastoor heeft juist ons misboekje goedgekeurd, wiiiiii
Dag mede-bruidjes, ook wij trouwen op 11 september! De 'grote' zaken zijn geregeld, maar al die extraatjes wat we ook geregeld dienen te krijgen ... is me net iets anders. Kitty, kies jij je bruidsboeketje zelf? Dat laat ik over aan mijn toekomstige hoor, wil ik zelfs niet zien vooraf, ik weet wel welk pak hij zal aandoen, maar ook dat zie ik niet vooraf (hij ziet ook mijn trouwkleed niet, dus lijkt me wel een goed compromis). Ivm trouwboekje: is door voorganger in grote lijnen goedgekeurd, nu nog enkel kijken voor de muziek (life) en dan is ook dit in orde. Gisteren is na een goede 4 maand eindelijk een kleurstaaltje hier geraakt, daar ben ik wel heel blij om! Speurtocht naar bruidsschoenen (-en lingerie ;-)) kan dus beginnen. Veel groetjes, Ann x
Wij ook nog 99 dagen! We moesten eens een clubje opstarten van de 11 september trouwers, het zou al aardig gevuld zijn lijkt mij!
Hey, ook wij trouwen op 11 september. Leuk he dat er nog maar 99 nachtjes slapen op de teller staan. Groetjes, Evi
Wij ook 11september!! Eindelijk van die drie cijfers af... ma het begint snel te gaan!!
Wij ook 11 september ... Precies ne populaire dag
En ook ik sluit me aan bij de 11-september-trouwers! Leuk om te weten dat we met zovelen zijn!