TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kristel
20-10-2010
|
3-6-2010 18:26:54
ik zou je toch buiten O-Vl verwijzen ik ben in merksplas gegaan, bij www. aziexport.be
je kan je vorkeuren doorgeven bij kiezen met of zonder sleep enzo.
menjurk heeft niet echt sleep een echte mini, heb 499 voor men jurk betaald en 549 met de stola inbegrepen
|
|
shanna
28-8-2010
|
3-6-2010 19:58:47
Hey, ik heb de mijne bij couture jetty (melsele) besteld......zijn verschillende prijsklasses.....zeer vriendelijke en behulpzame mensen....zaak bestaat al ongeveer 35jaar
|
|
Marita
|
3-6-2010 21:07:25
Hey Caroline,
indien je toch naar het Antwerpse wil komen, kan je misschien eens een kijkje nemen op www.bruidsparadijs.be. We hebben niet enkel een zeer ruime keuze in bruidsjurken of trouwkostuums, maar je vindt er ook een zeer ruime keuze in allerhande accessoires zoals gastenboeken, bruidssuikers of bedankjes, dankgeschenken, drukwerk, kaarsen, ringhouders, spaarpotten, enz. enz. Je ziet ... een bezoekje zeker waard! Indien je ons eens een bezoekje wil brengen, ben je steeds welkom! De openingsuren staan vermeld op deze of onze site of kan je opvragen bij marita@bruidsparadijs.be. Wil je meteen bruidsjurken of trouwkostuums passen, maak je best op voorhand wel even een afspraak zodat je zeker bent dat er een verkoopster voor je beschikbaar is.
Nog veel succes met de voorbereidingen!
Marita
|
|
Peggy
13-8-2010
|
3-6-2010 21:12:04
pierre yves in aalst, modeshow in geraardsbergen, mia monta in zottegem. pierre yves heeft zelfs een outlet winkel in deinze
|
|
marta
23-7-2011
|
3-6-2010 21:19:19
als je je haast, op de vrijdagsmarkt houdt christel boone nog enkele dagen een totale uitverkoop met superlage prijzen. ik denk dat ze telkens op zaterdag open is. ik heb gezien dat ze kortingen tot 800 euro geeft! ze stopt nl. met haar winkel
|
|
Katrien
28-8-2010
|
3-6-2010 23:33:44
Ikzelf heb mijn kleed gehaald bij MiaMonta in Zottegem. Keuze te over en qua prijs valt het ook goed mee. Is te zien wat je zelf wenst ook hé! Veel succes met je zoektocht!
|
|
Sabine
24-7-2010
|
4-6-2010 9:24:46
Ik zou eens gaan kijken bij Cony in Aalter. Zij hebben een dijk van een reputatie en ik ben er bijzonder content van de service...
Groetjes
Sabine
|
|
roxanne
4-9-2010
|
4-6-2010 11:01:33
ik ben bij bruidscouture elena geweest in deinze. De andere winkels in oost-vlaanderen zoals pierre yves, mia monta, cony en nog een winkel in merelbeke heb ik ook gedaan, maar daar vond ik ze bijlange niet zo aangenaam, vriendelijk en professioneel als bij elena. Daar hebben ze me echt super geholpen!!
rox
|
|
nele
23-7-2010
|
4-6-2010 15:03:00
hey,
ik heb mijn bruidsjurk gekocht bij couture nadine. Vind de service prima: brengen je kleed de dag van het huwelijk naar huis en maken je volledig op.
greetz
|
|
Jeleen
3-7-2010
|
4-6-2010 15:13:37
Hej,
Ook ik heb mijn kleedje gekocht bij Elena in Deinze.. super vriendelijk en ze weten welk kleedje bij jou past en wat minder.. Geen ge-push enzo..
Ik ben ook langs geweest bij Pierre-Yves, helemaal niet vriendelijk!! En zeer onproffesioneel tegenover de klanten!! Beiden wel niet echt goedkoop.. Of prima donna in Deerlijk!! Daar hebben ze ook mooie witte suitekleedjes.. misschien kan je in die richting kijken..
|
|
Caroline
|
6-6-2010 11:48:47
Heb al eens wat zitten rondkijken op het internet en die van Linea Rafaelli vind ik wel leuk. Een apart topje in 't wit met borduursel in een kleurtje en dan een rok in diezelfde kleur erbij. Dan kan ik het achteraf nog aandoen :-) Zoals ik zei, trouwen we helemaal alleen op een strand, zonder familie e.d. dus om dan geld uit te geven aan een kleedje dat ik achteraf niet meer kan dragen ... Maar Linea Rafaelli ziet er ook niet zo goedkoop uit hehe :-) Alvast bedankt voor de tips allemaal.
|
|
Evelyn
16-4-2011
|
14-6-2010 22:19:41
Heb mijn kleed besteld bij Mia Monta .
Zeer vriendelijke mensen, goeie service.
Een echte aanrader!
|
|
vanessa
4-9-2010
|
17-6-2010 17:54:16
hallo,
als je niet veel geld wilt uitgeven kan je ook een 2de hands kopen, ik verkoop mijn trouwkleed voor 400€ maat 38/40 voor iemand die ongeveer 1.70m groot is, merk pronovias met wilde zijde en korte sleep
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|