Terug naar overzicht
Hey Jessie, Hier ook nog 50 dagen!! Dat het nu maar snel gaat... :-) Hebben jullie nog veel dingen te regelen? Groetjes Sabine
hey sabine,alles is hier bijna geregeld nog een paar kleine details en dan zijn we er! hoop echt dat het een stralende dag wordt!grtjs jessie
vanaf nu gaat he snel hoor:d
Doe maar niet te snel hoor, want heb wel nog wat te doen! Geschenkjes, misboekjes, versieringen/bloemen, juwelen, huwelijksreis uitstippelen, en kleine praktische aankopen zoals bellenblazers/receptiealbum, ...
Hier ook nog 50 daagjes te gaan!! :-) Spannend hé.... Kheb ook nog kleine dingen te doen maar het meeste is allemaal in orde.. grts
De periode naar de trouw toe mogen we ook niet vergeten te genieten hé! Iedereen zegt dat het zo snel voorbij gaat op de dag zelf... Groetjes
Geniet er maar van, nu gaat het snel gaan hoor.
Bij ons zijn de voorbereidingen vrij vlot gegaan, op een paar 'uitdagingen' na... Hier ook nog enkele details... En wachten tot iedereen bevestigd heeft dat ze komen. Ik dacht dat iedereen direct zou reageren als ze de uitnodiging ontvangen, maar dat blijkt niet zo.... En ik heb niet zo heel veel geduld meegekregen :-( Groetjes Sabine :-)
@sabine: wij dachten dat hier ook met die uitnodigingen, wij dachten dat de telefoon hier rood gloeiend zou staan maar dat is echter niet waar ik denk dat iedereen tot de laatste moment gaat wachten!grtjs jessie
Euhm, wij hebben erop gezet: 'En als ge ni wilt komen, wilde dan wel efkes bellen?' Vandaar dat wij enkel verwachten dat diegenen die niet komen ons verwittigen. Zittend an ook wel maar met receptie en fuif, das al een ander verhaal hé. Geniet nog van de verdere plannen en natuuuuuurlijk van jouw dag zelf! x Kitty
@Kitty, ik zou er toch ni gerust op zijn hoor... want als ze vergeten te melden dat ze niet komen, zorg je wel voor drank/eten voor misschien veel te veel personen. Dus... ik zou ze alsnog bellen om zeker te weten...