TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
inge
15-4-2011
|
3-6-2010 19:42:05
En wanneer zijn die beurzen?
|
|
Ife
15-7-2011
|
3-6-2010 19:54:43
oh, dat is nog een eindje hoor. Begin oktober is er één in antwerpen en één in Brugge, rond 20 november is er één in Brussel...
Vroeg me gewoon af omdat ik nu al interessante zaken zou kunnen regelen (kapper, make-up, fotograaf...) en ik heb de indruk dat de zomerperiode best wel populair is (we hadden al moeite om een zaal te vinden), dus zou die dingen niet willen mislopen en dan later zien dat alles al volboekt is... aan de andere kant: een trouw is behoorlijk kostelijk eh, dus zou ook niet graag interessante 'deals' mislopen omdat ik nu al alles zou vastzetten :-)
|
|
bianca
3-7-2010
|
3-6-2010 19:58:09
hey
heb al 2 keer een beurs gedaan in gent
en moet eerlijk zeggen heb er nog nooit kortingen gezien
enkel voorbeelden en prijzen die je kan winnen
en een mode show die ze laten zien met de nieuwe collectie
voor de rest geen kortingen te bespeuren hoor :s
groetjes
|
|
kristel
20-10-2010
|
3-6-2010 20:05:54
nooit naar toe geweest en wij trouwen al in oktober dus begin okt is veel te laat voor ons
alle sis al geregeld trouwens hier, ben begonnen Okt 2009 we zijn nu Juni 2010 en enkel bruidstaart en bloemen zijn we nog mee bezig, en de attenties voor derest alles klaar
|
|
Annelies
7-8-2010
|
3-6-2010 20:27:49
Hallo,
Wij hebben in totaal 4 keer een beurs bezocht. Twee keer in Genk, 1 keer in Hasselt en 1 keer in Brussel. Wij vonden dat je er ideeën kon opdoen en informatie verzamelen, maar de definitieve beslissing hebben wij nooit op de beurs zelf genomen. De eerste twee waren ook interessant, maar vanaf dan was het ook maar altijd hetzelfde. Maar ik zou toch aanraden om er minstens eentje te doen...
Succes
Annelies
|
|
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
3-6-2010 21:00:32
hey,
ik vond het wel leuk om eens te doen, hebben er wat ideetjes opgedaan maar kortingen enz geven ze niet veel en enkel als je t die dag van de beurs zelf nog beslist, en wij denken over een fotograaf, bedankjes,... toch liever wat langer na zodat we ook kunnen vergelijken. Diegenen die op de trouwbeurs staan zijn mijns inziens ook nooit van de goedkoopste :-) Farah Love stond er wel, maar die hun kwaliteit is dan weer berucht :)
in ieder geval hebben we ons goed geamuseerd toen we bij een standje gratis bruidsproefmakup lieten zetten :)
groetjes,
Kristien
|
|
Ife
15-7-2011
|
3-6-2010 21:13:20
oke, heel erg bedankt voor de reacties :-)
dan weet ik ook dat ik mooie kansen niet mag laten voorbij gaan hé :-)
@ Kristel: ik hoop dat ik ook alles erdoor krijg zoals in jouw planning. Wij trouwen 16 juli 2011 en ik zal (normaal gezien) tot 2 juli examens hebben :-) dus kan het me helemaal niet permiteren om na april nog dingen te moeten regelen :-) Nu, ik ben op tijd begonnen hé!
|
|
Tine
9-7-2011
|
3-6-2010 22:10:19
Leuk om nog iemand te ontmoeten die nog examens zal hebben tot dicht tegen de trouw. :) Ben van plan deze vakantie al veel te regelen, dat er al een grote last weg is. Veel succes nog met de planning!
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
3-6-2010 22:30:55
Ik vond het wat overroepen... De meeste handelaren daar zitten ook hier als adverteerder en/of komen hier zodanig veel lang, al dan niet positief.
Zoals Kristien TERECHT ook al opmerkte, het zijn vooral de duurdere foto-/videograven, ceremoniewagens-dealers, etc... die daar staan.
Voor beste info kan je beter voldoende tijd spenderen hier op forum met als voordeel: je krijgt tegelijk betere feedback ipv typische verkoperspraatjes.
Via het internet door goed te zoeken in Google, kom je ook veel verder dan zo'n dure huwelijksbeurs waar ook veel tijd in gaat kruipen voor wat je er aan hebt. De enige handelaar die daar stond die wij ook hebben, is FDO, maar dat had ik al voorgenomen voor ik naar beurs ging omdat ik er hier over gelezen had.
De brochures sturen ze zo ook wel op als je hem aanvraagt via internet.
Maar goed, da is mijn mening.
|
|
Lotte
|
4-6-2010 8:35:41
|
|
Christ
|
4-6-2010 10:28:13
14 november gaan we es (als experiment) meedoen aan een huwelijksbeurs in Anzegem...
Moet ik dan mijn prijzen eerst omhoog doen en dan een kortingske geven ?
K denk dat het toch super interessant kan zijn op een beurs: op enkele vierkante meters kan je in RECHTSTREEKS contact komen (niet via het 'onpersoonlijke' internet) met heel wat handelaren..
|
|
Ife
15-7-2011
|
4-6-2010 11:18:52
@ Tine: ja, eigenlijk is het echt zot he! Ik heb es bekeken welke maanden ik eigenlijk zou mogen spenderen aan planning (want, overduidelijk, NU op dit moment zou ik er NIET mee bezig mogen zijn )
Dus, als je dan rekening houdt met eventueel 2de zit, dan schieten volgende maanden over om te plannen voor de trouw: juli, oktober, november, februari, maart en april...
haha
|
|
Annelies
2-10-2010
|
4-6-2010 11:42:31
Wij hebben een 3-tal beurzen gedaan. Zoals gezegd, is dit heel interessant om ideetjes op te doen en adressen te verzamelen. Behalve de zang in de kerk hebben wij niks beslist op een beurs zelf. Uiteindelijk gaan we toch samenwerken met heel wat handelaars die we op de beurzen hebben ontmoet. Het is het ideale moment om iedereen die met een huwelijk te maken heeft in een namiddag te ontmoeten en is veel persoonlijker dan het internet. Zeker een aanrader. Toegangskaarten zijn vaak gratis te verkrijgen bij handelaars waar je al mee samenwerkt.
|
|
Véronique
31-7-2009
|
4-6-2010 20:26:07
Wij hebben er twee gedaan: eentje in Brussel (omdat we - gelukkig! - gratis kaarten hadden) en eentje in St-Niklaas (gratis en op 1 km van de deur).
Een goede raad: spendeer géén geld aan inkom! Die beurs in Brussel kostte eigenlijk €10 inkom, wat ab-so-luut niet de moeite is!!! Op een kwartier stonden we terug buiten...
Zo'n beurs is goed als je nog helemaal niks ineen hebt gestoken, dan heb je een overzicht met wat je allemaal moet voorzien (fotograaf, kledij, vervoer, feestzaal, ringen,...). Je krijgt vooral veel foldertjes, maar geen kortingen.
De modeshows zijn wel leuk, vooral omdat ik ook de reactie zag van mijn man...
|
|
Ife
15-7-2011
|
4-6-2010 20:57:43
Wel, ik ben eigenlijk wel blij dat ik dat hoor... ondanks het feit dat de beurzen nog ver weg zijn hé, zou ik er naartoe gegaan zijn met hoge verwachtingen. Deze 'realistic preview' zorgt er dan toch al voor dat ik de teleurstelling bespaard zal blijven :-)
|
|
inge
15-4-2011
|
5-6-2010 22:24:40
Doe je dat best met je hubbie of met je beste vriendin? Kan me voorstellen dat hij het niet zou zien zitten als ik zo'n half uur op een stoel zit om mij gratis te laten schminken :)
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|