Terug naar overzicht
wij geven een geschenkmand. een mand echt op hun maat gemaakt, zelf samengesteld.
Wij hebben een bon besteld van 'dagjeuit.be'
Hallo Lisbeth, breng eens een bezoekje aan Het Bruidsparadijs in Merksem. Daar vind je heel veel mogelijkheden voor geschenken en er zal zeker wel iets tussen zitten dat in de smaak zal vallen. Nog veel succes in je zoektocht! Marita
Hey, wij geven een grote foto in kader van onze trouwdag. Gelijk wat je geeft ze zullen al blij zijn gewoon met de dag. Grtjs
Dag Lisbeth wij hebben aan beide ouders een cadeaubon van hun favoriete restaurant gegeven. Oke, niet origineel, maar ze waren er wel superblij mee. Achteraf geven we hen ook nog een foto in kader. groetjes Els
Hallo, In Snuffels, Bozzy en winkels als dat vind je heel erg mooie dingen. Wij hebben bvb gekozen voor een kader in spiegel met een supermooie tekst op over ouders. Ze kunnen er een mooie foto van zichzelf in plaatsen (naast de tekst) of een mooie trouwfoto van mij en mijn partner :)) Groetjes
Hey, Mijn zus heeft 2 jaar terug hen een fotokader cadeau gedaan. wij gaan nu op zoek naar dezelfde. Na de trouw geven we dan foto's van shoot die er in passen! x Kitty
een cadeaubon van een B&B ergens(aan zee bijvoorbeeld) Patsy