Nu Online
Momenteel zijn er 282 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Activiteit dansfeest?

3-6-2010 22:29:42
Helaba bruidjes!

Mijn zus trouwt in augustus, ik ben zelf vorig jaar getrouwd op 4 september! Het was een dag om nooit te vergeten..
Ook hier heb ik veel inspiratie opgedaan!

Nu vraag ik mij af, wat we zouden kunnen doen tijdens het dansfeest van mijn zus? Onze vrienden gaven het beste van zichzelf op ons huwelijk in een fotoreportage met bijhorende muziek en uitleg! Heel lachwekkend was dat!

Ik dacht aan iets gelijkaardigs voor zus Marlies maar dan is het wel hetzeflde! Hebben jullie nog andere ideeën?
Welkom!

Dada! Flientje

evelien
4-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1215

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik4-6-2010 13:27:59

Een kwis voor het bruidspaar. Hij of zij vragen. Met de rug naar elkaar toe en van ieders een schoen in de hand.

Wij hebben met onze voeten in een zwembad gezeten.... Cadeautje van de collega's.
http://www.youtube.com/watch?v=Oya2n8-56RQ

groetjes, Carolina

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik4-6-2010 13:42:05

W ha Carolina !!! en graven maar achter die centjes ! :)
** hoopt dat niemand in haar vriendenkring op dit idee komt!**

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik4-6-2010 20:20:11

Ik heb al een stoelendans meegemaakt: er werden mensen uit de gasten gehaald die mee moesten doen (a.d.h.v. een stickertje dat onder de stoel was gekleefd --> wie zo'n stickertje had, moest meedoen --> aan zowat elke tafel was er wel één stoel met een stickertje, zodat iedereen wel iemand kende die meedeed). Elke keer dat er iemand afviel, moest die in het komende jaar een opdracht doen bij het bruidspaar: bv. in januari pannenkoeken komen bakken, omdat de bruidegom dat graag eet; in februari een boeket voor de verjaardag van de bruid brengen; in maart de auto komen wassen; in april paaseitjes brengen;... Als er iemand van het bruidspaar afviel moest die dat bij de winnaar komen doen.

Ook heb ik al eens meegemaakt dat alle mensen recht moesten staan en dat er telkens een situatie werd gezegd waarbij de mensen die die situatie nog nooit hadden meegemaakt moesten gaan zitten: bv. alle mensen die ooit al eens zat zijn geweest blijven rechtstaan, de andere gaan zitten,... In het begin zijn het vrij algemene dingen waarbij velen nog recht blijven staan, maar hoe verder het spel, hoe specifieker en genanter de opgaven, waardoor uiteindelijk alleen het bruidspaar (of één van hen) blijft staan, wat dus wil zeggen dat zij alles hebben meegemaakt wat aan bod komt, dus ook de genante toestanden.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...