Terug naar overzicht
Hey Inge, Wij gaan daar op 19.06.2010 naar een feest. Wil ik je laten weten hoe het geweest is? Groetjes, Caroline
Ik heb er een feest gehad iemand van m'n ex werk, 4 jaar geleden ofzo, ze waren nog maar net open... héél goed!
We zijn getrouwd op 10 april en ons feest was in de Renard. Prachtige zaal, heel lekker eten en een schitterend dessertbuffet. De bediening tijdens de receptie en het avondfeest was heel vlot. Als DJ hadden we voor hun huis DJ The Maxx gekozen en ook over hem niets dan lof. We hebben er overnacht in de bruidssuite en kregen 's morgens een uitgebreid ontbijtbuffet. We zijn heel tevreden (en ook onze ouders en onze gasten). Ik zou het je zeker aanraden.
Hei, Voor Carloine: dat zou erg fijn zijn. Wij zijn al twee maal gaan kijken en gaan dit weekend nog eens langs met onze ouders. Ik vind het persoonlijk ook een heel mooie zaal en tuin. En over het eten heb ik ook alleen nog maar positieve commentaar gehoord. Zijn de porties goed Katrien ? Komen ze nog eens langs voor extra vlees/groenten ? Merci alvast Inge
hei caroline, hoe was het feest op 19 juni ? merci inge