Terug naar overzicht
Dag Saskia, Als het er niet al te veel zijn zou ik ze schrijven met een zilver of goudpen, of eventueel met zo'n gelpen in een bleke kleur?Printen zal nog niet zo eenvoudig zijn vrees ik, de meeste inkten in printers zijn niet dekkend... Groetje en veel succes
Hey Saskia, Ik sluit me aan bij Bieke. Printen zal denk ik moeilijk gaan. Ik heb mijn enveloppen ook allemaal geschreven met een wit stiftje (en het waren er 252). Dit ging eigenlijk nog redelijk vlot en buiten in de zon is dat zelfs nog plezant :) Groetjes en veel succes met je enveloppen!
Hey Saskia, Wij hebben zwart enveloppen en hebben de adressen met een zilveren pen erop geschreven. Groetjes Sabine
Hoi, bij ons waren het ook zwarte enveloppes. Ik heb ze ook allemaal met de hand geschreven, met een zilveren stiftje. Groetjes en succes ermee! Gina
bij ons waren het zilver witte enveloppen en het ze geprint met men printer. ze droogden goed heb geen strepen nog vegen, dus heb chance gehad
Hallo, Ik denk ook niet dat je gaat kunnen printen op een donkere enveloppe, ik had nu wel beige enveloppen, maar heb kalligrafieles gevolgd en heb alle uitnodigingen zelf geschreven. In de inkt voor kalligrafie heb je wel dekkende inkt, maar je moet ze wel zelf schrijven. Ik heb de inkt bij Schleiper gehaald, je kan altijd eens gaan kijken, ze hebben heel veel keuze. Succes Annelies