Nu Online
Momenteel zijn er 369 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

carolus borromeus? tweetalige viering? muziek?

  4-6-2010 18:18:39
Hallo bruidjes,

Een paar vraagjes ivm de viering: Ben erover aan het denken om niet in mijn eigen parochie te trouwen, maar misschien een ander kerkje te kiezen. Is dit veel geregel? heeft er iemand fotos van een huwelijk in Carolus borromeus kerk in Antwerpen of het kerkje in Hoogboom?

Kost dit extra? Wat is het tarief voor de kerk trouwens?
Iemand ook een idee van prijzen van een koor? Kan je gewoon muziek op cd afspelen?

En heeft er iemand ervaring met een viering in 2 talen?
Groetjes!

Stephanie

Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1333


kristel
20-10-2010
 Meld misbruik4-6-2010 19:10:34

wij betalen 240 voor de kerk
pastoor, opkuis alles zit inbegrepen

wij nemen geen orgel, hebben zelf onze muziek en muzikanten mee

krijgen wel de rode loper en klokken worden geluid bij buiten gaan.



Kim

 Meld misbruik4-6-2010 19:19:27




An
26-6-2010
 Meld misbruik4-6-2010 23:59:37

Als je Carolus Boromeus overweegt, neem dan zeker contact op met Pastoor Augustyns (nog een jonge pastoor, zeer aangename man). Mijn broer is een vijftal jaar geleden getrouwd in carolus boromeus, het is idd zowat de mooiste kerk van 't stad :-) Ik geloof dat C.B. 200 euro kost. met een viering in twee talen heb ik geen ervaring, maar dat wordt tegenwoordig toch al frequenter gedaan en heb al verschillende voorbeelden van zulke misboekjes gezien.

veel succes!



Edel
7-8-2010
 Meld misbruik5-6-2010 10:48:34

Hey,

Wij trouwen in de Carolus Borromeus! Het is geen enkel probleem als je van een andere gemeente komt. Mijn vader zijn neef trouwt ons en ook dat was geen probleem!

Groetjes,
Edel




Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik7-6-2010 13:12:36

Hoi Stefanie,

wij zijn in twee talen getrouwd - als je je emailadres achterlaat stuur ik je een mailtje met ons trouwboekje als inspiratie.

Succes!

Cathy



Stephanie

 Meld misbruik7-6-2010 18:21:30

Hallo Edel, Mijn verloofde zijn nonkel is ook priester en we hebben ook gevraagd om de mis samen te doen, zodat het tweetalig wordt. Is de priester tof? nog jong? Hoeveel is de bijdrage? en is de rode loper inbegrepen? en hoe gaat dat daar met de bloemen? vele vragen :-)

Cathy, ik heb je prive berichtje gestuurd met mijn email adres. Alvast bedankt!

Thanks ladies!



kathya
2-10-2010
 Meld misbruik27-8-2010 17:53:47

heeft er toevallig iemand een voorbeeld van een misboekje voor een huwelijk
is iets volledig nieuw voor mij
kensheeke@hotmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info