Terug naar overzicht
Hoi,Wij zijn er vorig jaar naar een trouwfeest geweest.Het eten was heel lekker en goed verzorgd.Vriendelijke bediening, alleen moest je wel lang wachten op een garçon.De dj hadden onze vrienden zelf geregeld.Hopelijk heb je hier iets aan gehad.Groetjes Cindy24/06/2006
tja wij wilden naar die zaal gaan kijken maar op het moment van de afsrpaak stonden wij voor een gesloten deur. Dus die zaal is het niet geworden en we zijn naar bornem getrokken.sandy
Vind je ergens info over deze zaal op het internet? Ik zocht, maar vond niets...
ja hoor: www.schalienhuys.be Ik weet ook al vrij veel dus als je info wil?Wij hebben de zaal vastgelegd in ieder geval.Groetjes
We zijn gaan zien naar zalen en schalienhuys is het geworden .Na het huwelijk is reeds een ander familiefeestje doorgegaan en hebben hetzelfde mogen ervaren als voorheen .Heel verzorgd! Ik las hier op de site dat iemand voor de deur stond . Hebben we ook gehad maar aan het raam stond een tekst met : gelieve langs de tuin te komen en daar hebben we ook Hr des huize mogen vinden .groeten
beste,wij trouwen er zelf op 1/9/07, de romatiek van gans het geheel straald eraf en de begeleiding van philippe en zijn team koks zijn uitmuntend een echte aanrader!groeten,dominique & jurgen