Terug naar overzicht
Hey, Wij zitten al wel eens op een seminarie in Domein Martinus. Alles is altijd heel goed verzorgd, bijzonder mooie tuin en heel vriendelijk personeel. De lunchen 's middags waren ook altijd prima in orde. Feesten hebben we er nog nooit gehad. Groetjes Sabine
Hey, wij houden ons feest bij Domein Martinus, en zijn er voorlopig erg tevreden over. We hebben er vorig jaar ook al het trouwfeest van mijn nicht gehad, en alles was pico bello in orde! Ze zijn niet van de goedkoopste, maar een groot voordeel bij hen vind ik wel dat ze vanaf 2u koppen komen tellen en je zo alleen nog betaalt voor de aanwezigen. Zeker als een groot deel van je publiek wat ouder is en zij gaan vroeger naar huis kan dit je veel geld besparen! We hebben voor het goedkoopste menu gekozen, en hadden al wat aangeduid, maar toen we het menu gingen bespreken, deed de chef zelf nog heel wat voorstellen van duurdere dingen, die we dus toch aan de goedkope prijs krijgen. Voorlopig alleen maar lof! Enige minpuntje is de wegbeschrijving op hun site die ik niet 100% duidelijk vind :)
Ik weet niet of je al hebt beslist?Wij hebben nl. een trouw gehad in de Hortensiahoeve een 3-tal jaar geleden en het eten was echt niet OK. Het trouwpaar had voor een walking diner gekozen en dat liep toen helemaal mis : de helft van de mensen werd niet bediend en een schandalig klein buffet!Mss werken ze nu met een andere cateraar ofzo he, dat weet ik niet.