Terug naar overzicht
Hey, Wij hebben geen traditioneel huwelijk maar het komt er wel op neer dat wij openingsdans en vader-dochterdans spreiden zodat er niet teveel achter elkaar geslowd moet worden. Het boeket wordt voor de vader-dochterdans weggegooid. Zo heb je een reden om het dansen even stil te leggen en daarna eventjes de aandacht te vestigen op bruid en papa :) x Kitty
Ik ga mijn boeket niet weggooien... Dit boeket is echt héééél belangrijk voor mij omdat dit voor mij de link met mijn overleden grootvader/dooppeter symboliseert. Zijn lievelingsbloem was de roos, hij had er zelf héél veel, en daarom bestaat mijn boeket enkel uit rode rozen. Ik ga aan de fotograaf vragen om er een hele mooie foto van te maken die ik dan thuis kan ophangen. Het boeket zelf ga ik de dag na de trouw op het graf van m'n opa leggen...Als je het toch zou weggooien, zou ik dat tussen diner en dessert doen...
Bij vrienden van ons was het voor de openingsdans.
Hey Gina, Ik zit met dezelfde vraag :). Best voor het dansfeest begint denk ik want anders is dat weer onderbroken. Ik ga dit na het dessert doen denk ik. Groetjes