Terug naar overzicht
Geniet er vooral van! Het mooie weer is alvast van de partij!
Hey, Wij huwen vandaag ook! Super weertje wat hebben we geluk! Geniet van u dagje zou ik zeggen! Veel succes! X
veel plezier en genot voor alle bruidjes en bruidegommen vandaagveel plezier aan alle genodigdenveel plezier op jullie dag!!!!!!! eline xxx
Een fantastische dag toegewenst ! Je dag kan al niet meer stuk door het zonnige weer, het enige wat jullie zelf nog moeten doen is : ENJOY THE WEDDING ! Heel veel plezier vandaag !
geniet ervan! grtjs jessie
Ik wens jullie een fantastische dag toe! Dat alles mag lopen zoals jullie het hopen!! x Kitty
geniet er van
Het is alvast een zalige dag om te trouwen, zo'n zalig weer. Geniet er met volle teugen van! Tine07/08/2010
Hey, Alvast proficiat en geniet er van!!!!!!!Veel plezier gewenst! Groetjes,Edel
Hey, Je hebt alvast schitterend weer, profiteer met volle teugen. Groetjes
hey, Alvast een dikke proficiat! Geniet van jullie dag en het prachtige weer :) groetjes sharon
hey, geniet van je dag , dat jullie mogen zijn gelijk het weer...... Verder veel geluk en liefde voor de toekomst Groetjes
Veel plezier en een dikke proficiat! Kom later nog eens een verslagje brengen hé!
Was zeker mooi weer! Had voorrecht om gisteren op trouwfeest te zijn van 'n ERG mooie, lieve bruid. Daar konden we nog tot laat buiten zitten (niet altijd even leuk voor bruidspaar & dansvloer), maar toch... ik hoop op 'n paar graden minder op 24 juli. 25 Graden en 'n briesje, ik vraag niet zoveel! ;o) Maar h"y
@ Kathleen, was dat onze trouw dan ??? had ook enkele nieuwe mensen gezien gisteren waaronder twee met jouw naam :-)
@Christel, neen hoor... je was vast ook wel 'n mooie bruid, maar ik ga niet zomaar feesten bij mensen die ik niet ken. ;) Het was 'n vriendin van mij, niet actief hier op forum.