Terug naar overzicht
met een deel van je verhaal wel ja. ik heb in mijn bruidswinkel ook mijn maten gaan laten nemen en de eigenares zei dat je bij een kleed van linea raffaeli toch moet rekenen dat die maat je eigen kledingmaat + 2 is. dus ze neemt mijn maten en rekent uit welke maat ik diende te bestellen. en dit kwam in de tabel dat er dan extra werd voor aangerekend omdat dit een grotere maat is ( natuurlijk mijn eigen maat +2) ( toen ik het vandaag zag bleek dat ze 3 maten groter had besteld!!!)maar ik reageer ok ik betaal wel meer. komt mijn kleed in de winkel toe en ik mag de eerste keer gaan passen blijkt dit kleed dus vééééél te groot te zijn. het is een tweedelig kleed en wanneer de verkoopster de rok toe deed en los liet viel hij gewoon terug op de grond! ze zijn dus beginnen te vermaken en hebben hier zeker 2 kledingmaten aan ingenomen! toen voelde ik me ook een beetje in het zak gezet want ik betaal extra voor dan stof die ze er gewoon terug moeten afknippen. ik heb hier wel niks over durven zeggen en dat vind ik eigenlijk een beetje dom van mijn eigen maarja het is betaald en donderdag kan ik het gaan afhalen. ben vandaag trouwens voor de tweede pas geweest en nu nog moet er aan ingenomen worden en zit de rok vrij ruim. kan hem zonder enige moeite gewoon rond draaien maar de eigenares zei dat dit normaal was want dat je opzwelt (?) naarmate de dag vordert. nu ja hij zakt niet meer af dus vond ik het ok. spannen mag hij natuurlijk ook niet. ik heb wel zeker het pasmodel niet gekregen want dat was in een kleiner maat dan dat ik nu heb.
Bij ons zijn ook de maten genomen, maar werd de maat niet in de winkel uitgerekend, ze stuurden de maten gewoon zo naar de fabriek, waar ze dan bekijken met welke maat dat het beste overeenkomt. Dat is immers voor elk merk anders. Wij waren allebei nog wel wat afgevallen toen we onze eerste pas hadden, maar ook als dat niet het geval was geweest, waren de kleedjes waarschijnlijk nog altijd niet perfect passend geweest. Bij mij was mijn bovenstuk echt gigantisch veel te groot, maar aan mijn heupen paste het wel vrij goed...
welke winkel was dit? groeten,steffi
merci allemaal voor de reacties dus het kan zijn dat ze gewoon een veel te grote maat hebben besteld? Is ook maar een rare manier van werking. Mijn kleed komt uit le chapeau bree. maar ik moet er wel bij zeggen dat ze me de eerste keer hééééél goed hebben geholpen. De verkoopster had veel geduld en ze was zeer vriendelijk. Als ik bel voor informatie helpen ze me ook onmiddellijk en vriendelijk. Dus schrik zeker niet moest er iemand nog gaan :-) Ik ging er gewoon vanuit dat het het kleed uit de winkel was omdat de maten nog steeds niet klopte en omdat ze mijn kleed niet vonden. Mss til ik er wel te hard aan... groetjesss
Hey Ik denk dat dit normaal is hoor. Mijn kleed komt van bij Le Chapeau in antwerpen en daar werd dit heel uitdrukkelijk gezegd!Niet verschieten bij de eerste pas....uw kleed gaat veel veel te groot zijnVerkoopster zei toen we nemen uw maten en kijken dan wat er het beste mee overeenkomt en dan bestellen we nog is 1 maat groter om zeker te zijn dat dit wel pastSommige bruidjes vallen af en andere bij we knn niet het risisco nemen iets te bestellen dat te klein is ! Dus maak u geen zorgen als je de eerste x een veel te groot kleed aanhebt!! Veel succes nog & groetjes