Terug naar overzicht
hey je moet opmijn profiel klikken daar staan eenpaar site,s op wat de mensen erop hebben gezet ben ook een dj aant zoeken miss vind je daar iets tss groetjes tacha
hoi, wij hadden dj 2- friends en ik kan alleen maar met superlatieven spreken over hun. Ik wil geen andere dj meer voor mijn feesten. groetjes
Wij hadden supreme. www.djsupreme.be Groetjes
Beste, Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen site voor www.studiohappymusic.be neem gerust een kijkje..wij stellen dit ten zeerste op prijs..vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar..Mvg Dierk Van Paemelen
Andy en Els van KA-events, een echte aanrader!!!
hey Myrtje, mocht je nog op zoek zijn voor een goede DJ mag ik je dj_william@telenet.com aanraden hij is een all round dj met veel ervaring aan een betaalbare prijs hij houd volledig rekening met uw wensen en speelt goed in op het publiek. heeft modern professioneel materiaal bij , klank en lichtspel en een enorm grote muziekkeuze. Ambiance verzekerd !!! een echte aanrader. Mvg Karine
mocht je nog op zoek zijn voor een goede DJ mag ik je dj_william@telenet.com aanraden hij is een all round dj met veel ervaring aan een betaalbare prijs
hij houd volledig rekening met uw wensen en speelt goed in op het publiek.
heeft modern professioneel materiaal bij , klank en lichtspel en een enorm grote muziekkeuze.
Ambiance verzekerd !!! een echte aanrader.
Mvg Karine