Terug naar overzicht
La suère in Brugge ontwerpt en maakt kledij. Naar het schijnt is dit één van de betere naaisters.Groeten Ellen
Waar ergens in Oost-vlaanderen?Ik heb mijn kleed ook laten maken. Had wel een voorbeeld van een merk, maar met een beetje eigen inbreng.Groetjes (reeds enkele maanden gelukkig getrouwd)Linde
Dag dames,Ik zou ook liever mijn kleed laten maken Ann, want er is overal wel een detail aan dat ik niet mooi vind. Ik heb een foto van een bruidsjurk waar ik net als Linde enkele details aan zou willen veranderen. Maar Linde, is dat niet heel duur om een kleed te laten maken op maat?Groetjes,een bruidje in spe
Zeker en vast niet.Heb het wel niet in een bruidswinkel laten doen, maar een naaister hier bij mij in de buurt. Ik heb alles in totaal ongeveer de helft betaald van wat mijn kleed anders in de winkel koste. Is wel de moeite waard denk ik want die prachtige dag kost zo al geld genoeg hé,maar het is wel de moeite waard.Vriendelijke groetenLinde
Zo goed!Kan je me soms het adres van die naaister eens doorgeven? Ikzelf ben van Gent. Alvast bedankt!En geniet nog van het getrouwde leven :o)
Mail je me anders je mailadres een door, dan kan ik het jou doorgeven. lindequintelier@hotmail.comVriendelijke groetenLinde
Veerle Vermeire uit Oostakker bij Gent. Zij is naaster/ontwerpster van bruids- en suitekledij op maat. Haar telefoon 09/231.21.75