Terug naar overzicht
wij hebben een tafelindeling gemaakt zodat we zelf kiezen wie bij wie aan de tafel zit. ik heb nu kleine houten bordjes gekocht waarop ik de naam van een stad schrijf en dit voor elke tafel een andere stadsnaam. bij hun binnenkomst op de receptie krijgt iedereen dan een kaartje waarop diezelfde stadsnaam staat en zo weten ze aan welke tafel ze moeten zitten. naamkaartjes plaats ik niet, ik hoop dat de mensen volwassenen genoeg zijn om zelf te beslissen naast wie ze willen zitten aan de tafel. ik vind dit persoonlijk veel werk en zelf een moeilijke beslissing en hoogstwaarschijnlijk ga je er dan toch nog mensen bij hebben die de kaartjes gaan omwisselen om toch naast iemand anders te zitten en dan was dat nutteloos werk vind ik.
bij ons werken we met muziek mensen komen binnen en krijgen lucifers en als het liedje speelt van 'heb jij een vuurtje voor mij' mogen zei naar hun tafel gaan . Ik zet ook geen naamkaartje iedereen kan aan zijn tafel kiezen de kans dat anders de naamkaartjes verzet worden is toch groot
Wij zetten ook geen naamkaartje. De mensen kregen hun tafelnaam en aan tafel mochten ze kiezen naast wie ze gingen zitten. Aan sommige tafels zaten ze mooi man-vrouw-man-vrouw en aan andere tafels zaten de mannen aan één kant en de vrouwen aan de andere kant (ronde tafels). Dat was naar keuze.