Terug naar overzicht
het is daar echt wel de moeite hé. Wij hebben een dik uur moeten rijden om er te gaan kijken ( en ook in één keer besteld natuurlijk) maar die rit was zeker de moeite waard. en nog een weekje en ik mag mijn ring aandoen, oh wat kijk ik hier naar uit!
hallo, ik heb gewoon even een vraagje hoeveel hebben jullie betaald voor jullie ringen bij fdo dank u
Zie hierboven... Er lagen ook heel wat ringen op de toog om afgehaald te worden en dat varieerde van de 750 tot 1150 euro kon ik neuzen Tip is dus echt wel om oud goud mee te nemen. Groetjes Kitty
Onze ringen zijn gisteren afgeleverd, en zijn echt super! Wij betaalden voor twee witgouden ringen met elk 4 briljantjes 824 euro!
Hallo Wij betaalden 680 euro per paar, maar je hebt er ook die duurder zijn of minder duur zijn, dat bepaal je natuurlijk zelf hé. Wij zijn ook zeer tevreden vooral qua keuze en klantvriendelijkheid, zeker een bezoek waard!
we zijn ook naar daar geweest voor onze ringen, en vind ze daar heel vriendlijk... heel leuk da we ook nog eens 20 prcent beurs korting gekregen hebben :) volgende week mogen we er achter.. en echt ik kijk er naar uit
Hihi, wij kregen die beurskorting ook terwijl we net gezegd hadden dat we geen enkele beurs gedaan hadden :) Altijd leuk onverwachts te besparen :) x Kitty
Wij mogen onze ringen ook bijna gaan ophalen bij FDO. Voor 2 witgouden ringen met op de mijne 8 briljantjes betalen wij in totaal €860.
Wij hebben onze ringen daar ook besteld, hebben hiervoor 760 euro betaald (voor de 2) de mijne met een aantal briljantjes, en voor hem een gewoon zilvere ring aangezien hij dat toch niet teveel zal dragen... ze zijn heel vriendelijk en enorm flexibel. Normaal mogen wij onze ringen begin volgende maand verwachten. Ik kijk er al naar uit. Hopelijk zal alles in orde zijn :) SPANNEND :)
Jennifer? Zilver? Ik dacht dat ze dat bij fede di oro niet eens verkochten... Ge zult wel ne witgouden hebben. x Kitty