Nu Online
Momenteel zijn er 211 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bloemenmandje

6-6-2010 12:12:49
Hey allemaal

Ik ben nog op zoek naar een mooi bloemenmandje voor een van onze bruidskindjes. Iemand enig idee waar ik dit kan vinden? Liefst niet te duur ;-)

Bedankt!

Groetjes

Claudia

Claudia
18-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1706

inge
15-4-2011
 Meld misbruik6-6-2010 12:33:37

Misschien in de Dille en Kamille? Of in casa ofzo? Als je dat met een mooie strik versiert?

Ife
15-7-2011
 Meld misbruik6-6-2010 14:47:50

je moet eens snuisteren op de zolder van grootouders of tantes. Ik heb daar een zestal rieten mandjes gevonden. Zelf ben ik geen verzamelaar, maar blij dat er mensen in mijn buurt dat wel zijn :-)

Met een stuk witte stof (ook op de zolder gevonden), een naaimachien en wit of beige lint (dat ga ik waarschijnlijk wel moeten kopen) maak ik van het beste een ringmandje.
Als je dus een goedkope oplossing zoekt, dan kun je met een beetje knutselwerk op deze manier wel leuke dingen maken hoor.

sylvie
14-8-2010
 Meld misbruik6-6-2010 20:34:39

ava kan je ook mooie en goedkope dingen vinden puur voor de trouw

Kevin
3-7-2010
 Meld misbruik15-6-2010 13:49:30

ons mandje komt van "onestopweddingshop" (typ het eens in in google, want weet niet meer of het .be, .com of .nl was). Daar staan heel veel dingen op en wij hebben niet zo veel geld betaald aan een mandje (en het was op een paar dagen geleverd)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...