Terug naar overzicht
Misschien in de Dille en Kamille? Of in casa ofzo? Als je dat met een mooie strik versiert?
je moet eens snuisteren op de zolder van grootouders of tantes. Ik heb daar een zestal rieten mandjes gevonden. Zelf ben ik geen verzamelaar, maar blij dat er mensen in mijn buurt dat wel zijn :-) Met een stuk witte stof (ook op de zolder gevonden), een naaimachien en wit of beige lint (dat ga ik waarschijnlijk wel moeten kopen) maak ik van het beste een ringmandje. Als je dus een goedkope oplossing zoekt, dan kun je met een beetje knutselwerk op deze manier wel leuke dingen maken hoor.
je moet eens snuisteren op de zolder van grootouders of tantes. Ik heb daar een zestal rieten mandjes gevonden. Zelf ben ik geen verzamelaar, maar blij dat er mensen in mijn buurt dat wel zijn :-)
ava kan je ook mooie en goedkope dingen vinden puur voor de trouw
ons mandje komt van "onestopweddingshop" (typ het eens in in google, want weet niet meer of het .be, .com of .nl was). Daar staan heel veel dingen op en wij hebben niet zo veel geld betaald aan een mandje (en het was op een paar dagen geleverd)