Terug naar overzicht
Hey Stephanie, Je moet eens zoeken of er in de buurt geen grote parochiezalen zijn met keuken. Hier bij ons (maar dat is dan wel Limburg) heb je parochiezalen waar je 50 gasten kunt ontvangen en er zijn er waar je 200 gasten kunt uitnodigen. De kostprijs is afhankelijk van gemeente tot gemeente en de lokale regelingen daarrond. Maar zo spaar je alvast geld uit. Groetjes
lage vuurse in oostakker werkt met trateur van tomme slagerij en dessert mag je zelf kiezen is altijd zeer verzorgt en niet te duur
hallo stephanie, wij hebben net hetzelfde voorgehad, wij trouwen 23 april 2011 en hadden ook eens gerekend wat zo een trouw wel niet kost en inderdaad het kost toch wel een beetje geld, daarom hebben wij ook gekozen voor een goedkope zaal en gaan we zelf een traiteur zoeken, ons feest gaat gewoon doorgaan in de parochiezaal bij ons in het dorp... je kan je zaal zo gezellig make als je zelf wil. we hebben echter nog geen traiteur omdat ik niet goed weet wat te geven op onze trouw, welke traiteur nemen jullie en doen jullie ook warm eten of enkel dessertenbuffet? met een feestzaal te zoeken kan ik je echter geen tips geven want ik ben van vlaams branbant dus... Allesinds veel succes nog met de zoektocht!
Het Kastelenhof in Stekene staat hiervoor gekend. Is wel €1000 huur...
Wij trouwen in het Maaltebruggekasteel. Er is een prachtig park verbonden aan het kasteel en super makkelijk bereikbaar voor iedereen.
@Nathalie: Ja bedankt, idd. Dat zou een goede oplossing zijn. Daar gaan we toch eens naar kijken. Het zou voor 180 man zijn dus dat is toch al een pakje hé. Veel feestzalen zonder traiteur gaan maar tot 150 man. Dat is jammer. Bedankt voor de tip. @sylvie: We hebben de site even bekeken en gaan toch zeker eens bellen. Thanks. @Phebe: Ja net als Nathalie dus. Het is idd een heel goedkope en leuke oplossing. Bij ons eet de familie en de dichte vriendenkring vooraleer de rest van de genodigden komen opdagen. Het zou duidelijk op de uitnodigingen staan dat er een dessertbuffet is. Op die manier weten ze dat ze thuis al iets kunnen eten voor ze vertrekken. Ons dessertbuffet gaan we wss bij http://www.traiteurdominique.be/contact.htm doen. Ziet er enorm verzorgd uit. Tenzij we ergens nog goedkoper vinden natuurlijk. Hij levert normaal maar tot een deel in Oost-Vlaanderen maar tegen bijbetaling is er geen probleem. Het was denk ik 0.30/ extra km ofzo. Voor degenen die thuis iets vergeten eten zijn of mensen die altijd honger hebben, willen we mss zelf wat bollen kaas, brood en druifjes kopen. Op die manier kunnen ze 's nachts nog iets knabbelen. @Véronique: Bedankt voor de tip. 1000 euro huur is idd wel veel geld maar als het de moeite waard is,... waarom niet hé? Al is het mss toch wat ver voor de gasten. Toch bedankt. @Leen: Maaltebruggekasteel staat genoteerd. 22min. rijden ongeveer en ziet er prachtig uit. Erg bedankt.
Zaal Toon in Sinaai-Waas, ik weet niet hoe ver dat het van Aalst is. 150 huur en 150 borg, drinken is af te nemen van de zaal aan brouwers prijzen
hallo, bij ons ben je vrij in traiteur keuze, en de huurprijzen vallen heel goed mee contacteer me gerust 0479 13 38 38 vriendelijke groeten, René www.deoudemaalderij.be