Nu Online
Momenteel zijn er 532 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Thema voor tafel

6-6-2010 20:03:42
Hallo allemaal,

Ik trouw binnen 19 dagen, maar heb nog altijd geen enkel idee welk thema we gaan gebruiken voor de tafels.

We hadden al gedacht aan kabouters, maar wat moet je daar dan mee doen?

Heeft er iemand van jullie een idee welk thema we zouden kunnen gebruiken?

Iets met de zomer, kabouters,...???

Emely
26-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1476

sylvie
14-8-2010
 Meld misbruik6-6-2010 20:27:27

Kabouters is wel leuk je kan ze op het eind van de avond verkopen per opbod . Wij gaan dit doen met ons tafeldecoratie, want dit zijn allemaal vazen met een kaars in .

inge
15-4-2011
 Meld misbruik6-6-2010 21:14:46

Waarom kabouters?
Als je ervan houdt: ofwel een tuinkabouter per tafel en dan hetzelfde fotootje om te gaan zitten, of de kabouters van Sneeuwwitje en nog een aantal andere (david, paulus zijn enkele die binnenschieten)
Je kan het groter zien en voor sprookjes gaan (als dat de link met de kabouters is tenminste).
Of dingen die samenhoren bij 'kabouter' (pinnemuts, paddenstoel, baard...)

Zomer: ik denk aan vakantieplaatsen, strand, zee... je kan bvb strand, zee, strandhokje, parasol, schelp, golfbreker... nemen.
Of de cocktails, zoals gesuggereerd bij thema hawaii in een ander topic.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik6-6-2010 21:35:23

Ik weet niet hoeveel tafels je hebt, maar anders inderdaad de 7 dwergen. Dan geef je iedereen een prentje van één van de dwergen en op de tafel dan een grote prent van de dwerg. De eretafel zou ik dan Sneeuwwitje geven.

Els
19-6-2010
 Meld misbruik7-6-2010 8:37:49

iets helemaal anders: wij doen foto's van onszelf op al onze vakanties ... is ook zomers .. en ook persoonlijk

Els
19-6-2010
 Meld misbruik7-6-2010 8:37:51

iets helemaal anders: wij doen foto's van onszelf op al onze vakanties ... is ook zomers .. en ook persoonlijk

Joke
31-7-2010
 Meld misbruik7-6-2010 10:11:22

Wij hebben als thema film.

De gasten krijgen, als ze toekomen, een bioscoopticket (heb dit zelf gemaakt) met de naam van een film op. Als ze dan aan tafel moeten gaan wordt de titelsong van die film gespeeld. We hebben we gekozen voor herkenbare films en muziek zoals Grease, Dirty Dancing, .... Op de tafels zelf wordt dan een kleine filmaffiche van de betrokken film gezet.

Groetjes,

Joke

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik7-6-2010 11:51:03

Hey Emely,
In de film van Amélie Poulain gaat een tuinkabouter op wereldreis en stuurt van overal foto's. Ik weet niet meer hoe het in elkaar zit. Best wel grappig. Misschien nog beetje verder zoeken op het net of met photoshop aan het werk gaan.
http://le-fabuleux-destin-d-am-lie-poulain.hyves.nl/fotos/623791642/0/cMiG/

Emely
26-6-2010
 Meld misbruik7-6-2010 19:47:58

Dank u voor jullie tips. Dat van die kabouter op wereldreis vind ik super.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...