Terug naar overzicht
wij trouwen over enkele weken in De Schorre te Boom, qua eten kan je er volledig je zin doen. De zaal is aan de minigolf op het domein. Anders parochiezalen: de koekoek op A12 In Klein Willebroek aan het kanaal heb Fevakka, waar je ook trouwfeesten kan organiseren Hopelijk heb je er iets aan ! Kim
De Rietgaard in Puurs is langs buiten niet zo heel mooi, maar de zaal zelf is wel mooi ingericht, viel ook wel mee qua prijs. Op internet vind je de brochure meen ik me te herinneren.
De Jachthoorn in Kontich vind ik wel een mooie zaal. Wij houden ons feest in Hof van Coolhem in Kalfort (Puurs). De zaal is wel niet zo heel groot: wij hebben zo'n 80man voor het diner, en nog eens 40 extra voor het dessert. Voor mensen die enkel voor het dessert komen werken ze daar wel met walking diner tafeltjes, dus zal je er misschien wel wat meer volk in krijgen. Is wel een heel mooie locatie :) De Rietgaard zou ik dan weer niet aanraden, ze zijn daar echt niet vriendelijk. En misschien iets meer uit de richting is feestsalons Van Bogaert in Temse. Een vriendin van mij heeft daar haar trouwfeest gegeven en was dik in orde!! Veel succes nog!