Nu Online
Momenteel zijn er 419 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksnacht...

6-6-2010 23:14:46
misschien een eerder discrete vraag..

maar ..ik heb nog 11 dagen te gaan..

en denk er nu aan dat ik niets "speciaal" heb voor de huwelijksnacht..

wat doen jullie aan?

grtjs Delphine

Delphine
18-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 18 | Gelezen: 1481

Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik6-6-2010 23:58:31

als je het mij vraagt is dit eerder een indiscrete vraag :)
ik heb ook niets speciaals geplant met nog 52 dagen op onze teller.
Ik denk zelf dat we de nacht zelf niet veel zullen uitsteken... buiten uitgeput in ons bed liggen en samen in slaap vallen :s...
Denk niet dat er nog veel energie zal overblijven...

:)

Delphine
18-6-2010
 Meld misbruik7-6-2010 0:05:38

dat denk ik ook eerlijk gezegd :o)

en de dag erna nog zo mottig lopen,

want we moeten op tijd aan de ontbijttafel zitten in het hotel..

maar toch..

wil het oog van je 'man' ook wat eh?

grtjs

kitty
11-9-2010
 Meld misbruik7-6-2010 7:01:57

Mijn mannetje kennende zal hij groggy zijn... Dus ik bespaar me de moeite om neit teleurgesteld te meoten zijn achteraf!

x Kitty

eline
20-5-2011
 Meld misbruik7-6-2010 7:49:49

ik zal toch een lingerysetje kopen en/of slaapkleedje
ge weet nooit hoe verrassend actief te mannen nog kunnen zijn tijdens de huwelijksnacht :)

Els
19-6-2010
 Meld misbruik7-6-2010 8:36:32

wij vandaag ook 11 dagen (help ;-) ) had daar ook nog niet aan gedacht ... denk eerlijk gezegd ook dat we rap in slaap zullen liggen, maar misschien ga ik toch nog gewoon een nachthemdje halen, ietsje sexier dan de shortjes die ik normaal draag :-)

dat kan ik toch nadien ook nog gebruiken ...

bedankt voor me eraan doen te denken !

Mila
5-6-2010
 Meld misbruik7-6-2010 9:18:15

Het enige waar ik aan dacht was slapen...

sofie
24-10-2009
 Meld misbruik7-6-2010 9:21:11

stel je niet teveel voor van de huwelijksnacht, na een lange dag en een superleuk feest waren we allebei heel blij om eindelijk in bed te liggen en zijn allebei als een blok in slaap gevallen.

Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik7-6-2010 10:54:22

Maar je hebt toch al mooie lingerie aan onder je bruidsjurk?!

Dorien

nele
17-7-2010
 Meld misbruik7-6-2010 11:34:13

Dorien awel ik dacht juist hetzelfde. Je koopt toch megasexy lingerie toch voor 's avonds e.
Niet?
Allez ja zo denk ik.

Groetjes

Nele

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik7-6-2010 11:42:14

Stel je er niet teveel van voor.
Bij ons is "het" er nog van gekomen, maar derna als een blok in 't slaap.
Ik had een leuk slaapkleedje van Princess Tam Tam gekocht dat ik nadien nog kan aandoen.

Kelly
18-6-2010
 Meld misbruik7-6-2010 11:53:34

Hoikes,

Ik heb van de girls op mijn vrijgezelle zo een gebroken wit satijnen nachtkleedje gekregen met kant.
Ik heb van vele vriendinne al gehoord dat er op de huwelijksnacht niet veel bezonders meer te gebeuren staat omdat je gewoon doodop bent..
Maar zo heb ik toch nog iets leuks om s'morgens mee wakker te worden

Delphine
18-6-2010
 Meld misbruik7-6-2010 12:20:53

De lingerie is inderdaad mooi onder het kleed,

maar ben eerlijk gezegd niet zo een voorstander om met bh te slapen..
die 'baleinen' storen me steeds..

Vandaar mijn vraag naar iets sexy en toch los.. ;o)

en inderdaad..
als je de volgende morgen wakker wordt..
heb je iets leuk aan

Ik ga eens piepen bij princes Tam Tam

heeft iemand nog andere suggesties?

grtjs

angela
2-10-2010
 Meld misbruik7-6-2010 12:52:44

k denk dat de dag zo vermoeiend zal zijn, dat je blij zult zijn dat je kan gaan slapen.
In mijn geval wij wonen al bijna 11 jaar samen en hebben al twee kinderen. Dan is dat zowiezo al anders denk ik.

groetjes Angela

Kim
9-4-2010
 Meld misbruik7-6-2010 14:35:42

ik had ook niets voorzien voor de huwelijksnacht

en gelukkig maar, toen we smorgens om 5u thuis kwamen waren we bekaf en was er buiten slapen niets anders meer dat interessant leek...

tis een leuke dag maar wel een van de vermoeiendste ooit

Kim
9-4-2010
 Meld misbruik7-6-2010 14:35:51

ik had ook niets voorzien voor de huwelijksnacht

en gelukkig maar, toen we smorgens om 5u thuis kwamen waren we bekaf en was er buiten slapen niets anders meer dat interessant leek...

tis een leuke dag maar wel een van de vermoeiendste ooit

Reina
28-8-2010
 Meld misbruik7-6-2010 16:32:53

een babydolleke sexy en toch los, ook voor gewoon in te slapen

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik7-6-2010 22:56:43

Allé?!? Al die koppeltjes die direct in slaap vallen????? Wij zijn om 5 uur thuis gekomen. Wij hebben eerst nog onze versiering in huis (wat de vrienden geregeld hadden) gekeurd, daarna hebben wij nog in't gastenboek gebladerd voordat we 'naar boven' zijn gegaan. Ik had nog een extra setje voorzien maar dat is er niet meer van gekomen. Maar het uitdoen van je kleed en bustier (man moet helpen) is ook al een 'spannend' gebeuren. Je voelt je ineens heel 'vrij' als alles uit is. Daarna ..... Misschien nog een adrenaline stootje gehad????
Mijn ventje was ook nog redelijk (kwa zattigheid). Dat hadden we op voorhand ook afgesproken. Dat hij zich wat ging inhouden zodat hij niet de helft vergeten zou zijn (zoals bij vrienden van ons). Pas toen de grootste hoop weg was, enkel nog de vrienden, is hij beginnen drinken.

groetjes, Carolina

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik8-6-2010 15:12:35

Ik had ook een nachtkleedje gekocht & wij zijn nochtans niet dadelijk gaan slapen! :D Dat vond ik toch niet kunnen op de huwelijksnacht! :) Maar dat is ieder voor zich, hè, ik heb ook dagen dat ik als een blok in slaap val, maar toen net niet! :D

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...