Nu Online
Momenteel zijn er 216 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ringkussen + gastenboek

26-1-2006 17:55:58
hallo ik ben op zoek naar een originele ringkussen. Waar kan ik dat vinden. Heb al gezocht op internet maar vind niet zo gauw iets

ook voor gastenboek zoek ik iets leuk om op de voorpagina te zetten

alle tips zijn welkom

kristel
8-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 498

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik26-1-2006 20:47:47

Hallo

Mijn trouwkleed bestaat uit mijn kleed en twee aparte mouwen (zo halverwege de arm), maar die vind ik niet mooi en doe ik niet aan. We gaan een van die mouwen opvullen en er een kussentje van maken. Mijn kleed heeft boven (aan de decolté) pluimpjes, en die mouwen ook vanboven en vanonder, en uiteraard in dezelfde stof. Dus ons ringkussentje zal zoals mijn trouwkleed zijn.

Als je wil kan je het kleed eens zien op de site van pronovias, bij collectie 2006, dreams, derde blad rechts bovenaan. Ik kan het moeilijk beschrijven :)

Dit is natuurlijk niet voor iedereen mogelijk, maar vind het wel leuk dat dit zo'n beetje terugkomt.

Groetjes

Vicky
09.09.06

Sandra
20-5-2006
 Meld misbruik26-1-2006 21:02:49

Hoi,

ik heb ooit eens in Veritas ringkussentjes gezien. Die vond ik eigenlijk niet zo mooi, maar misschien hebben ze ondertussen andere???
In een winkel waar ze ceremoniekledij verhuren heb ik ook al gezien dat ze ringkussentjes verhuren, misschien kan je eens informeren bij jou in de buurt?

Wat ook leuk is: aan een bruidsmeisje een boeketje geven waar de ringen dan aanhangen of ergens een toffe beer zoeken waar je ze aan kan hangen.

Een gastenboek kan je oa vinden bij AVA, maar ik denk dat er hier onlangs nog een vraag was over gastenboeken en dat daar een internetadres bij stond van handgemaakte boeken (ik denk max. 2 weken geleden).

Veel succes met de zoektocht!

Sandra
20-05-2006

Sandra
20-5-2006
 Meld misbruik26-1-2006 21:11:24

Ben eens gaan kijken, het was een berichtje van 25-01-05, gisteren dus.

kristel
8-7-2006
 Meld misbruik26-1-2006 22:59:54

sandra ik denk niet dat je mijn vraag over gastenboek begrepen heb. ik heb al een gastenboek. maar heb geen inspiratie om iets in te schrijven, hoe moet ik de mensen het duidelijk maken dat ze moeten tekenen.

Els
1-4-2006
 Meld misbruik27-1-2006 6:36:32

Wij hebben het zelf gemaakt... ons thema is de regenboog, ik heb iets van Winnie the Pooh geborduurd met een regenboog, onze namen en onze trouwdatum, en daar dan een kussentje van gemaakt met een restje van mijn trouwkleed... helemaal aangepast, en zeker mooi!! Voor een tekst ben ik ook hopeloos op zoek!!

Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik27-1-2006 10:50:16

hoi kristel!

wij hadden het volgende gedicht vooraan in ons gastenboek:

Liefde
Zij was er ineens
Geheel onverwacht
En zij was de wereld
De dag en de nacht
De tafel en de stoelen
Het brood en het bed
Mijn eerste mijn tweede
En laatste couplet
De lach die ze lacht
Is al bijna een kus
Ze past in m'n armen
Het sluit als een bus
Ik hou van je, hou van je
Stamel ik zacht
dat is de liefde
ze komt onverwacht
je kunt haar niet zoeken
niet vragen niet wenken
niet organiseren
en ook niets bedenken
ze is er ineens
geheel onverwacht
en zij is de wereld
de dag en de nacht

(Toon Hermans)
daaronder stond dan: "bedankt voor jullie berichtjes ... " en onze namen+datum)

Voor het ringenkussentje had ik zelf iets ineengestoken: een houten doosje in de vorm van een hartje gevuld met watten, daaroven een witte serviette en dan vastgepind met tule. Langs de kant had ik daar dan allemaal kleine bloemetjes in geprikt en in het midden twee piepkleine tortelduifjes met daaronder twee lintjes (één voor elke ring) met organza strikjes. De doos zelf had ik ook afgezet met organza lint. Hoewel ik écht geen knutselliefhebber ben was't rap gelukt en het staat nu nog te pronken :-) .. je vind al het gerief bij ava.

succes ermee!
gaelle

Mieke
8-7-2006
 Meld misbruik27-1-2006 14:09:38

Hallo,

Wij hebben zo twee beertjes waar de ringen aangehangen worden, dit zullen de bruidskindjes dan dragen.
Is eens iets anders dan een ringkussentje. Ik weet waar ik mijn trouwkleed heb gekocht, dat je dit daar ook kon kopen.
Dus misschien eens navragen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...