TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Chantal
17-7-2010
|
7-6-2010 13:27:36
Hey Marcel,
Wat erg ...dat moet echt een serieuze domper gezet hebben op het feest van jullie zoon en schoondochter! Ik mag er niet aan denken dat zoix zou gebeuren... Ik zou al zeker eens goed mijn gedacht gezegd hebben van al hun amateuristisch geklungel, je zou ze eigenlijk geen euro mogen geven é als ze zo je feest verknallen maja da gaat nu spijtig genoeg niet! Ik hoop dat hun huwelijk voor de rest prachtig was en dat ze hun mooie dag zeker niet laten verpesten hebben door het kasteel. Nu ik eraan terugdenk, ik had die man van het kasteel te Lebbeke ook eens aan de lijn gehad en ik vond hem al totaal niet vriendelijk dus zijn we ook niet gaan kijken, gelukkig seg!
Groetjes,
Chantal x
|
|
Charlotte
18-9-2010
|
7-6-2010 13:28:20
Dat is natuurlijk wel heel erg jammer! Kan me inbeelden dat je dit niemand meer aanraadt nu!
|
|
Marcel
|
7-6-2010 14:03:45
Het is natuurlijk erg als je alles zo goed op voorhand plant en bovendien bespreekt en de nadruk legt op wat het voornaamste is op een feest , nl eens lekker eten en nadien uit de bol gaan. Op het feest zich bij de genodigden moeten verontschuldigen voor iets wat je niet in de hand had en waarvan je dacht "dit gaat het worden" gaat zonder je het kunt overdoen de mist in.
|
|
inge
15-4-2011
|
7-6-2010 15:28:52
Wat erg! Arme jullie! Nu, ik moet zeggen, ik ben ook gaan kijken bij het kasteel en het zag er langs buiten schitterend uit, maar de man was onze afspraak vergeten en in de plaats naar de voetbal. Goed dat je het hier nog eens vermeld, zodat nieuwe brides 2 be horen hoe het daar aan toe gaat. Kunnen jullie niet weigeren een deel te betalen ofzo? Succes ermee en probeer toch de mooie dingen te onthouden...
|
|
inge
15-4-2011
|
7-6-2010 15:29:11
Wat erg! Arme jullie! Nu, ik moet zeggen, ik ben ook gaan kijken bij het kasteel en het zag er langs buiten schitterend uit, maar de man was onze afspraak vergeten en in de plaats naar de voetbal. Goed dat je het hier nog eens vermeld, zodat nieuwe brides 2 be horen hoe het daar aan toe gaat. Kunnen jullie niet weigeren een deel te betalen ofzo? Succes ermee en probeer toch de mooie dingen te onthouden...
|
|
Fredie
26-6-2010
|
7-6-2010 15:30:24
Hey Marcel,
kom dàt tegen ! Is voor een Belg waarschijnlijk nog erger dan voor iemand anders ; hoe staan wij er niet op dat er zéker genoeg te eten is ! En dan zoiets !
Nu, gedane zaken nemen geen keer, maar ik zou het hier toch zeker niet bij laten. Want dat is eenzijdige contractbreuk (hebben jullie een bestelbon van het menu of zijn daar mails van ?) Dan zouden jullie daar moeten voor vergoed worden ! Ik weet wel dat het maar een magere troost is en dat het de bittere ervaring niet kan goedmaken, maar je kan ze op z'n minst tonen dat je niet met je laat sollen !
|
|
Marieke
18-4-2009
|
7-6-2010 16:01:50
Hallo,
Jammer dit te moeten horen.
Ik heb er inderdaad ook al veel slechte dingen over gehoord.
Jammer dat zo een dingen kunnen blijven bestaan.
Ik zou zeggen, anti reclame maken, dat toekomstige bruidjes en bruidegommen het overal horen! kan je vb. niet weigeren een stuk van de rekening te betalen?
Vraag dit eens aan aan advocaat.
|
|
Edel
7-8-2010
|
7-6-2010 19:28:08
Hey, Wat erg!!! Ik zou ook eens horen ivm de rekening!!! Hebben jullie er iets van gezegd tijdens het feest? Groetjes, Edel
|
|
sophie
14-8-2010
|
7-6-2010 19:47:44
wij mochten ons feest daar niet eens geven. Eerst allemaal heel vriendelijk en veel info tot de vraag kwam met hoeveel we zouden zijn (80 pers) en dat vond meneer te weinig! Ik heb later nog veel slechte dingen gehoord over hen op dit forum, meer negatief dan positief
|
|
Marcel
|
7-6-2010 20:10:45
Men zegge het voort !! in het belang van de toekomstige bruidjes !!
|
|
Christophe
2-12-2011
|
8-6-2010 9:40:37
Marcel, A. heb je fotos van wat je gekregen hebt / afgesproken? B. heb je dit hen laten weten? Als het inderdaad zo erg was => niet of enkel een deel betalen gewoon! Dit kan een juridisch staartje krijgen; maar als A en B vervuld zijn sta je heel sterk!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|