Terug naar overzicht
Wij namen ook alles dezelfde avond mee in onze auto. De bloemen konden eventueel nog in de feestzaal blijven tot na het weekend, maar ze wilden toch zeker dat we het geld en andere dure cadeaus meenamen naar huis anders draagt de feestzaal hiervoor de verantwoordelijkheid en dat wilden ze niet (begrijpelijk!). Maar de meeste mensen geven toch een envelopje, hoor. Dus zoveel is dat niet.
Wij hebben ook alles meegenomen
Heeft de feestzaal geen kluis? En anders alles meegeven aan de papa en mama... (dat doen wij)
Ja , wij hebben het geluk dat onze feestzaal ook nog eens enkele kamers ter beschikking heeft. Wij overnachten daar , alé ja wss zal dat om 7 u in bed kruipen zijn of zo . Maar wij zetten dan alles gewoon op de kamer of mijn ma zal daar wel aan denken :) ^^ dat deed ze vroeger ook op feestjes : kom kzal ik daar wel voor zorgen. Nadien kreeg ik altijd netjes alles terug ^^
De mama :)
Hallo, Wij hebben ook alles meegenomen s'morgens. Het zoals Véronique zegt normaal heb je over het algemeen evelopjes. We hadden wel het geluk dat we 3 auto's hadden waar alles in kon. Gwen
Wij hebben de auto van de schoonbroer (camionetteke) al gereserveerd voor de planten enzo in te steken. De enveloppekes nemen we zelf mee (neemt niet veel plaats in he). Verder moeten we niet veel meer meenemen denk ik...
Wij geven alles mee met mijn ouders, we vertrekken de dag nadien ook meteen op huwelijksreis, en gaan tussendoor niet meer langs huis. We gaan ook vragen of ze alle centjes meteen op onze rekening willen storten!