Terug naar overzicht
Hey Stephanie, ik weet niet voor hoeveel meter, dus moeilijk te zeggen dan.Goedkoopste die ik gevonden heb voor kopen, was 3 euro per vierkante meter, maar dat loopt ook op voor wat het is.2 Meter breed en 10 meter lang is dan meteen 60 euro.
Ik heb de mijne gratis gekregen van mijn baas
in nederland is heb ik een adres gevonden waar deze 2 euro de lopende meter is.(1meter breed) Je moet het zelf gaan halen. Het is in de buurt van s hertogenbosch. Groetjes
Wij huren de onze via de ceremonie meester. Maar ja het is bij ons ook 150 euro hoor. Ik had iets van : zonder oogde het in de kerk toch ook nie schoon zu. dus ja dan maar ergens anders op besparen ipv op de loper ;)
Bij ons kan je die van de kerk zelf huren voor slechts 25 euro, misschien eens aan je pastoor vragen of dat ook mogelijk is. Groetjes
ik heb er nog één liggen. hoeveel meter heb je nodig en van waar ben je?
Ik heb er twee jaar geleden gekocht in Gent bij Turkse stoffenwinkeltjes. Gewoon rode stof uitgelegd. heb 50 euro betaald en had nog heaps andere stofjes ook!
Als ik dit zo lees , eigenlijk kunnen we er precies echt wel geld op besparen.ik ga denk ik misschien die loper afzeggen bij mijn ceremonie meester en gewoon zelf iets kopen. Nadien kan ik misschien deze nog verkopen dan ofzo.
Dag Ve, We trouwen in Damme. Van waar ben jij? Je kan me mailen op stephanievanacker@hotmail.com Groetjes!Stephanie