Nu Online
Momenteel zijn er 468 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestviltje

7-6-2010 17:57:25
Hey iedereen,

Wij zouden graag met feestviltjes werken als gastenboek. Zijn hier nog mensen die dit gaan gebruiken en kunnen jullie misschien eens vertellen hoe jullie dit dan juist doen? Leg je dit dan gewoon aan het bord van de gasten op het avondfeest, of hoe zouden jullie dit aanpakken??? Ik vind het nogal moeilijk, zo'n viltje aan de tafel ziet er misschien niet zo feestelijk uit, vrees ik.

Groetjes!!

Sarah
28-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 539

gina
9-7-2010
 Meld misbruik8-6-2010 9:41:44

Ik heb ze besteld en ik denk dat ik ze bij het gastenboek ga leggen.
(wij hebben het alle 2)
Ik denk dat dat inderdaad beter zal ogen dan viltjes op de tafel.

Veel plezier ermee!

inge
21-8-2010
 Meld misbruik8-6-2010 14:43:45

Wij hebben het idee van feesstviltje geleend en zijn zelf aan de slag gegaan.
Via de website van vistaprint hebben we zelf kaartjes gemaakt met onze eigen creatie van vraagjes.
Deze zullen we dan op de verschillende tafels leggen en nog een aparte doos langs het klassieke gastenboek leggen, waar ze de kaartjes kunen insteken.
Je kan dan de kaarten zelf ontwerpen, super leuk! En je kan vrij spelen met je eigen vraagjes !
Veel succes ermee.

Peggy
13-8-2010
 Meld misbruik10-6-2010 18:50:46

@Inge heb eens gekeken op de website van vistaprint en welke kaartjes heb jij dan genomen voor het feestviltje? Zou dat ook wel zien zitten om dat te maken . dan heb je ze laten drukken met de vragen al op? kwam dit goedkoper uit dan dat je de feestviltjes zelf besteld??
grtjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...