Nu Online
Momenteel zijn er 450 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

HELP - VRIJGEZELLEN!!

7-6-2010 18:01:12
Beste mede-bruidjes,

Ik trouw op zaterdag 4 september. Maar toch zijn mijn vriendinnen al gestart met mijn vrijgezellenavond-dag.
Ik krijg regelmatig e-mails van 'zogezegd' ex-vriendjes met de melding dat ik een kledingstuk ergens moet gaan droppen. Zo heb ik al een blonde pruik moeten 'leveren'.

Mijn volgende opdracht is : BUFFALO's (met schaamrood op mijn wangen moet ik toegeven dat ik dit vroeger nog gedragen heb)...

HELP! Heeft er nog iemand Buffalo's voor mij (maat 38 of 39)? Ik wil er best nog iets voor geven.

Groetjes,
Annelies

Annelies
21-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1075

Melissa
8-5-2010
 Meld misbruik7-6-2010 19:11:22

Hey Annelies,

Heb dat ook nog gedragen hoor! Belachelijk he? Jammer genoeg heb ik ze jaren geleden weggesmeten! Twas een beetje uit de mode

Hopelijk vind je er nog!

Groetjes,

Mel

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik7-6-2010 19:23:17

Ik was vorige week in een tweedehands winkeltje aan het snuffelen voor leuke prulletje. Soms vind je daar echt wel mooie en leuke dingen voor geen geld !
Ik herinnerde me dat ik toen buffalo's tegenkwam was wel een kleine maat maar ja.
Ik herinner me dit omdat ik er nog mee staan lachen heb uit nostalgie :) terug denken aan vroeger.
Misschien moet je eens naar een tweedehands winkel of kringloopwinkel gaan zien ?
Ikzelf ga daar kijken voor beeldjes met disney figuren die ik kan gebruiken voor misschien onze tafelschikking. Nadien doen we hiermee een soort tombola maar dan zonder geld ;) gewoon iedereen krijgt bij aankomst zo ie zo een filmticketje en daarop gaat een nummertje staan die we dan die avond kunnen trekken.
dus er zullen enkele van onze genodigden met een disney beeldje naar huis gaan :) ^^ ( anders moet ik ze alle 10 terug meenemen naar huis en dit zie ik niet zitten!)

kitty
11-9-2010
 Meld misbruik7-6-2010 20:31:52

Ik denk dat er bij mijn ouders nog in de verkleedkoffer op zolder liggen. Als ik er donderdag kom, ga ik zeker eens voor je kijken. Is wel maat 40

x Kitty

Edel
7-8-2010
 Meld misbruik7-6-2010 21:17:54

Hey,

Ik heb dat ook nog gedragen maar ik vrees niet dat ik ze nog heb...

Veel succes alvast met je opdrachten!

Groetjes,
Edel

marijke
30-10-2010
 Meld misbruik8-6-2010 9:15:57

Ik heb nog een paar bij mijn ouders in de kast staan. Blauwe in maat 39...

Buffalo's :man man man is me dat nostalgie zeg!

Ik woon in de noord-rand van Brussel (vilvoorde- grimbergen), als het je interesseert laat dan maar iets weten!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...