Nu Online
Momenteel zijn er 248 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

even iets helemaal anders- uitstap collega's

27-1-2006 8:01:03
Dag mede-bruidjes,

Soory dat ik jullie met het volgende lastig val maar hier op het forum zijn er mensen van alle windstreken dus kunnen jullie me misschien beter helpen. Tussen alle voorbereidingen van de trouw moet ik ook nog eens een daguitstap met mijn collega's organiseren. Heeft er iemand iedeen? Het gaat om een groep van 15 pers. Ons budget is 25 a 20 euro per pers. Het mag iets culinairs, avontuurlijks,... zijn. Graag met een middagmaal in begrepen. En in West- of Oostvlaanderen.
Alvast bedankt en sorry als er mensen zouden zijn die dit een domme vraag vinden.

Davine
31/03/06

davine
31-3-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 578

Ellen
22-4-2006
 Meld misbruik27-1-2006 10:37:25

Hallo in Sijsele heb je het keunekot. Dit is een zaak met volkspelen. Je kan daar ook eten aanvragen. Meestal is dit met animatie: muziek uit de oude doos.
In dudzele heb je ook een Romeinse kelder. Daar krijg je aangepaste kledij, ga je de wijnen proeven in de kelder. Dan ga je naar de Romeinse zaal en eet je daar een romeinse maaltijd. Hier bij kan ook animatie: verkiezing van de mooiste romeinse, dans,...

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik27-1-2006 10:51:07

Hallo

Wanneer gaat de uitstap door?

In Damme kan je een wandeling door het natuurreservaat maken, of je kan ook fietsen huren en zo een uitstap maken. Wat voor leeftijd hebben de mensen?

Wat ook heel leuk is is de escargotkwekerij in Aardenburg (net over de grens in NL), daar krijg je een rondleiding en uiteraard degustatie. Iedereen waarvoor we dat reserveren is superenthousiast nadien!

Je kan in Damme ook een rondleiding in het Uilenspiegelmuseum doen, dat is dit jaar vernieuwd en echt wel leuk geworden, maar ge zoekt misschien eerder iets buiten?

Spijtig genoeg zijn de 'avontuurlijke' dingen ook meestal zeer prijzig. Ge kunt een apenbrug doen op de damse vaart, of kajakken, maar dat is echt allemaal heel duur.

Wat heel 'avontuurlijk' is, maar enkel maar met goed weer, is het verdronken land van Saeftinghe (maar dat is grens oost-vl & antwerpen). Dat is een soort moeras waar ge door moet en waar ge elkaar echt wel moet helpen. U allerslechtste kleren aandoen en caoutchouc botjes aandoen. Soms echt afzien, maar nadien zoveel leuker!

Groetjes

Vicky
09.09.06

Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik27-1-2006 13:20:34

In Steenhuffel kan je brouwerij Palm bezoeken. Een rondleiding, een tocht met paard en koets en lekker eten. Dat is natuurlijk voor de niet te sportieve mensen...

In Brussel en Antwerpen (maar dat is misschien al te ver) kan je samen gaan koken en het daarna opeten. Supergezellig en vooral veel ambiance. Je kan zelf het thema kiezen: Italiaans, Chinees, chocolade... Kijk op http://www.mmmmh.be/

Veel succes,
Fieke x
7/07/2007

vanessa
12-8-2006
 Meld misbruik28-1-2006 13:35:26

Hallo,

Wij hebben met de collega's in gent 'amuse geulle' gedaan. Rondkeiding in gent (thema zelf te kiezen) met onderweg verschillende stops voor aperitief, voorgerecht, hoofdgerecht en dessert. Prijs kwam bij ons op ongeveer 50 euro per persoon.
Dit alles wordt georganiseerd door VZW Visit. Men heeft een website, maar het precieze adres ken ik niet.

Het is heel goed meegevallen, leuke combinatie van cultuur en lekker eten...

Vanessa

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...