Terug naar overzicht
ben je zeker dat er zakken zitten in deze jurk ?
Ja :)
Ken je geen naaister die eventueel iets dergelijks voor jou kan maken? Iemand die daar handig in is moet dat toch zeker kunnen, denk ik.
Mja, dat is het net ... ik ken zo niemand. Hoopte hier aan een naam te geraken van iemand die een goede reputatie heeft.
Ik zou sowieso eerst eens gaan passen als ik jou was. Gewoon een afspraak maken, en zeggen wat voor soort jurk je wil passen. Kijken kost niks he! En dan weet je ook ineens of het je staat. Want als je het laat maken, en het staat niet, dan is het weggegooid geld he! :) Succes!
www.aziexport.be hebben ze goedkope jurken, ga kijken en je kan altijd vragen voor zakken in te laten maken neem desnoods de foto mee van je model voor hen een zicht te geven
Bij Sposa in Heusden Zolder (= turkse bruidswinkel) was ik een tijdje geleden met een vriendin van mij die ging trouwen, ook zij had een beeld in haar hoofd van een jurk die ze wou - Awel ze heeft de foto uit een trouwmagazine afgegeven, een paar maanden later mocht ze gaan passen -- PRACHTIG !!! Echt heel mooi nagemaakt... ze had hier 650 euro voor betaald (jurk was wel véél gedetailleerder als die van op uw foto) Misschien daar eens gaan bevragen... Succes... Ik trouw nu zaterdag en mag EINDELIJK donderdag mijn droomjurk gaan ophalen !!!!