Nu Online
Momenteel zijn er 331 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

twijfels

8-6-2010 18:16:01
"kmoet eerlijk zeggen,... met nu nog 51 dagen op mijn teller, begint het mij stillekes aan ook mijn strot uit te komen :s ... van mij mag het nu ook passeren, niet dat ze veel commentaar geven. Maar we hebben ervoor gekozen om zowel familie als vrienden uit te nodigen, en van da laatste ben ik allang nie zeker niet meer :s Maarja,... uitnodigingen zijn verzonden, er is geen weg meer terug. Al vraag ik mij nu dezer dagen het meeste af,.. wie onze vrienden echt zijn... jammer maar helaas... xxxx"

Jennifer
30-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 652

petrouchka
18-9-2010
 Meld misbruik8-6-2010 19:50:42

Jammer genoeg kan ik daar van meespreken heb ook men twijfels :(

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik8-6-2010 20:06:18

Oeioeioei! Klinkt niet goed! :(

Ann
11-9-2010
 Meld misbruik8-6-2010 20:31:48

he dames, kop op! jullie zien het allerbelangrijkste over het hoofd: het is jullie dag, laat asjeblieft niets aan jullie hartjes komen. adem es goed in en uit, ga een wandelingetje wachten ... en ga er dan weer ten volle voor he? succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...