Terug naar overzicht
Dat hangt af van parochie tot parochie... Maar meestal moet je daar zelf voor zorgen. Best eens navragen bij de pastoor! Dan ben je zeker!
ik heb voor de mijne zelf moeten zorgen. De pastoor had me daar op voorhand iets van gezegd. Ik ben in Scherpenheuvel geweest en onze namen staan er wel op, dat duurde maar een half uurtje om de letters erop te zetten.
Wij hebben er ook zelf voor moeten zorgen. Wij zijn de kaars gaan bestellen bij "De Kaarskesprocesie" in Lummen. Zeer goede service en zeer veel mogelijkheden tegen een redelijke prijs. Groetjes !
We moeten er ook zelf voor zorgen.Eerst gevraagd aan de pastoor. We zijn dat gaan bestellen in een religiewinkel en nu gaan ze daar de namen en datum opzetten (dat was 6euro extra) De kaars was 29euro maar is een heel groot puzzelstuk.
Dat hangt van parochie tot parochie af. Wij moeten er voor een zorgen en zijn de kaars gisteren gaan bestellen bij Acanthus in Zandhoven. In Scherpenheuvel zijn we ook eens gaan zien, maar vonden we niet direct ons goesting.
Hey, Wij hadden het eerst aan de pastoor gevraagd. Deze had ons gezegd dat we er zelf voor moeten zorgen. Wij hebben ze gehaald bij acanthus in Zandhoven Vele groetjes, Bie